hemorroider?!

FancyPants

Forumet er livet
Er det for tidlig å få det? kjente en liten kul litt på siden av "dere skjønner" i stad. Gjør ikke vondt og er ikke i veien når jeg går på do. kan dette være en hemorroide? *jegvilIKKEhadet[:(]*

Hemorider er aldri for tidlig å få, det kan man få av den minste teite ting i alle aldre og tilstander, jeg har ikke selv hatt det ( enda *ler* )
Og man kan få noe mot det hos legen eller apoteket, er ikke sikker på om man har nødt å ha noe resept på det.
Har en venninne som fikk baby for 5 måneder siden i dag faktisk, hun har slete med det i mange år, hun kunne t.o.m ikke føde i sittende / huk stilling pga hemorider [&:]
Lillebroren til en annen venninne av meg, han fikk det av å bæsje skikkelig mye på fylla engang, aldri mere sa han.. hihi
Så det kan komme av mange forskjellige grunner, ingen bekymringer, men ta kontakt med legen din så fort som mulig selvfølgelig, slik at du kansje kan forhindre det å bli ''gæli''...[:)]

Æsj....                                     [:D]*latter*[:D]

Bare tuller, er i skikkelig kødde humør i dag.. Weeee

Det er det som er så gøy, sambo får så og si aldri se når jeg skriver inn noe.. tihi... Men jeg skal slutte å mobbe folk for ting og plager, for med min flaks, ender jeg opp med det samme selv... *ler*

ÆSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ! Det skal jeg love deg..

Jeg har vært mer redd for å få dette enn for å revne ved fødselen jeg! Det var skrekkscenarioet mitt[:'(]!
Har liksom prøvd å "forebygge" ved gå "forsiktig" til verks når jeg skulle på do, men..
Åh, jeg er så sur nå..

Back
Topp