Hemoroider!!

mallu

Betatt av forumet
E d noen som har råd å gi, ka som hjelper mot hemoroider?? Fikk etter første fødsel hemoroider, og kjenne dem bra godt av og til. Dem e KJEMPE ond..[:@] Kan de sette i gang fødsel?? For det som e at når smerten kommer, e ikke æ helt sikkert om d e rier oller om æ må på do?? De e veldig lik rier og e litt nervos om den kan sette srørre ting på gang?? Tar imot jerne noen råd...

Huff... Vet at det finnes salver du kan kjøpe på apoteket... Prøv det...

Lykke til[:)]

Klem

Har ikke hørt engang før at d finnes salver. skal prøve... TAKKK[:D]

Jeg har hvert plaget med det samme og du får kjøpt krem på apoteket. Den er uten resept og heter Scheriproct rektalsalve. Det var det legen min sa jeg måtte kjøpe for å bli kvitt det. Salven koster nesten ingenting, 40 kroner eller noe.

Jeg brukte også Scheriproct i en ukes tid, og den hjalp suverent på meg. Men hør med legen først, og husk at den skal IKKE brukes i de første tre månedene.

Rektalsalve må til! Og sørg for å spise mye fiber og drikk masse vann. Fysisk aktivitet er også bra, for å bedre blodsirkulasjonen. [:)]

Takk for gode råd. Skal snakke m legen også... Fint å ha dokker alle her![:D] Kommer hver dag å lese nyheter... så artig!!![:)][:)]

Jeg brukte også scheriproct både salve og stikkpiller [&:], fungerte bra det

Back
Topp