Noen tips? Har fått det denne gangen, slapp unna sist.. Smøre med sheriproct bare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man skal ikke bruke det i 1. Trimester, i 3 går det fint, men ikke overdrevent..Sheriproct står det at man ikke skal bruke mens man er gravid!
Jeg har også en hemoride som plager meg nå. Kjøpte AC3 komfort som jeg skal forsøke
Men står også at det bør være en streng indikasjon for at det skal brukes da... da bruker jeg heller ac3 komfort frem til jeg har fødtMan skal ikke bruke det i 1. Trimester, i 3 går det fint, men ikke overdrevent..
Nå vil jeg tørre og påstå at når man blør ned hele toalettet ved hvert dobesøk er det greit å bruke scheriproct, og som helesekretær med litt mer enn bare basiskunnskaper eller google er jeg heller ikke bekymret for det så lenge det blir brukt riktigMen står også at det bør være en streng indikasjon for at det skal brukes da... da bruker jeg heller ac3 komfort frem til jeg har født
Jobber som sykepleier selv da så bruker ikke bare google om du trodde detNå vil jeg tørre og påstå at når man blør ned hele toalettet ved hvert dobesøk er det greit å bruke scheriproct, og som helesekretær med litt mer enn bare basiskunnskaper eller google er jeg heller ikke bekymret for det så lenge det blir brukt riktig