Hemoroider :(

Jeg har kun brukt sinksalve, det har hjulpet meg ihvertfall :p

Sheriproct står det at man ikke skal bruke mens man er gravid!
Jeg har også en hemoride som plager meg nå. Kjøpte AC3 komfort som jeg skal forsøke:)

Men står også at det bør være en streng indikasjon for at det skal brukes da... da bruker jeg heller ac3 komfort frem til jeg har født:)
Nå vil jeg tørre og påstå at når man blør ned hele toalettet ved hvert dobesøk er det greit å bruke scheriproct, og som helesekretær med litt mer enn bare basiskunnskaper eller google er jeg heller ikke bekymret for det så lenge det blir brukt riktig ;)

Hadde begynnende her for litt siden. Begynte å få en forstoppelse. Tok et par doser med laktulose og begge plagene forsvant. Men begge var bare begynnende..

Ac3<3 kjedelig og måtte ta, men jeg ble mye bedre:)

Nå vil jeg tørre og påstå at når man blør ned hele toalettet ved hvert dobesøk er det greit å bruke scheriproct, og som helesekretær med litt mer enn bare basiskunnskaper eller google er jeg heller ikke bekymret for det så lenge det blir brukt riktig ;)
Jobber som sykepleier selv da så bruker ikke bare google om du trodde det;)

Fikk anbefalt sheriproc hos legen jeg, så når di endelig forsvant ble di borte en stund, men selvfølgelig kommet tilbake i dag :( så må vell frem med salven igjen :/

Forsvinner de med salver ? :p

har noen som var utrolig vonde, men gikk over nå som magen er litt snillere :p kan de forsvinne av seg selv ?

Brukte scheriproct etter anbefaling fra jordmor for noen uker siden da jeg blødde som en gris pga hemoroider. De på apoteket sa at det gikk bra å bruke det i tredje trimester. Ganske bra igjen nå! :)

Back
Topp