Hemoroider :(

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Noen som har født som hadde hemoroider FØR fødselen?? og hvordan er dere nå i etterkant??? jeg eksploderte jo der bak etter sist fødsel (han var jo så svær han som sku ut). men vært fin i ettertid, men nå siste ukene så har d kommet og godt, og nå virker d som jeg ikke klarer roe d selv om jeg gjør "alt riktig".. så er vel slik når fødselen starter denne gangen... :(

Hadde en før sist fødsel som roet seg. Nå er det plutselig mye verre før fødsel. Kom ila de siste 14 dagene (termin msbdag). Rett og slett ubehagelig å sitte, gå. :/ Så ser ikke frem til hvordan dette blir etter fødsel. Skrekk og gru. Drikker laktulose og drikker masse vann.

Hadde en før sist fødsel som roet seg. Nå er det plutselig mye verre før fødsel. Kom ila de siste 14 dagene (termin msbdag). Rett og slett ubehagelig å sitte, gå. :/ Så ser ikke frem til hvordan dette blir etter fødsel. Skrekk og gru. Drikker laktulose og drikker masse vann.
ja huff, er jo slik her også.. jeg og drikker lactulose, og har ikke vært noe hard i magen at all! og likevel kom det :(

Fikk etter fødsel med de to barna jeg har. De forsvant av seg selv uten noe behandling. Denne gangen har jeg vært plaget på slutten av svangerskapet og er spent på hvor ille det blir etter fødsel og om kroppen ordner opp i de selv også denne gangen.

ja huff, er jo slik her også.. jeg og drikker lactulose, og har ikke vært noe hard i magen at all! og likevel kom det :(
Jeg er ekstremt hoven down there.... Må være derfor? Skikkelig kjipt men vi må leve i trua på at de forsvinner etterhvert!

Jeg fikk hemmorider den siste mnd eller noe før fødselen. Var litt bekymret for hvordan det skulle bli, men for min del har det faktisk roet seg etter fødselen, 8 dager i dag :)

Å få hemorider sånn mot slutten kommer rett og slett av presset som kommer fra babyen... Så selv om man er flink å holder avføringen myk, kan man allikevel få det :(

Å få hemorider sånn mot slutten kommer rett og slett av presset som kommer fra babyen... Så selv om man er flink å holder avføringen myk, kan man allikevel få det :(
ja , d var jo en ganske logisk forklaring faktisk!! han ligger jo godt nedi bekkenet og "gnager" med hode sitt :P haha..

Men må er de store altså! Krise store!!! Au, æsj og blææææ!

Hvorfor ikke gå på apoteket og få noe for det? :S
Hadde ikke tvilt på det.
Høres ikke noe godt ut. :(

Få resept på scheriproct kombinasjonspakning. Det fungerer veldig bra. :)

Pressa på meg en hemoroide under fødselen jeg, har aldri hatt det før. Fikk Sheriproct (eller noe sånt) salve i dag for å smøre på. Håper den forsvinner fort, for det er skikkelig ubehagelig..

Sniker fra februar.
Jeg hadde hemoroider på slutten av svangerskapet som ble borte rett Før fødsel. Men under fødsel så kom 2 store . Så store som druer altså. Det er det værste jeg har vært borti. Hadde det skikkelig ille. Fikk scheriproct på sykehuset og brukte det mens jeg var der og et par dager hjemme følte ikke at det hjalp. Jordmor sa at man kanskje måtte skjære dem bort og da ble jeg veldig frustrert og redd faktisk men gikk inn på nett å leste litt og da var det noen som skrev at man skulle prøve en ac3 comfort og det var min redning. De forsvant sakte men sikkert 1 mnd etter på. Nå er mini 6 uker og dem har blitt helt borte og ikke kommet igjen.

Back
Topp