Hemoroider

ingerj

Forelsket i forumet
Sniker fra mars, og lurer på om noen av dere fikk hemoroider på slutten av svangerskapet, og hva som evt hjalp? Jeg husker såvidt at jeg fikk det med forrige mann, men tror det var en av de siste ukene. Nå er jeg 35 fullgåtte uker, og har fått en hemoroide som klør og er vond, særlig om kvelden. Prøver med ac3 comfort salve, men syns ikke det hjelper noe særlig :( noen tips? Og gikk plagene over etter fødselen, evt hvor lenge etter fødselen? Takk til alle som gidder å svare :)

Sheriproct hjalp på gigahemorriden jeg fikk under fødsel... Har ikke hatt utenom etter fødsel så vet ikke om annet... :-)

Husker jeg fikk tips om grønn te. Min svigerinne hadde det fra uke 11 til helt på slutten. Når hun begynte med grønn te gikk det vekk.. Er jo verdt ett forsøk??

Tusen takk for tips begge to. Noen flere?

Jeg fikk hemoroide Før fødsel men fikk den bort med sheriproct . Men fikk igjen ganske store hemoroider under fødsel som jeg nå behandler med ac3 gel og det har blitt mye bedre . Du må bare prøve deg frem og se hva som virker best for deg. Og det er viktig å holde avføringa bløt ellers kommer bare hemoroidene igjen når du går på do og må presse.

Sheriproct hjalp på gigahemorriden jeg fikk under fødsel... Har ikke hatt utenom etter fødsel så vet ikke om annet... :-)
Har dem blitt borte nå? Jeg fikk også under fødsel og dem har ikke blitt borte helt ennå. har smørt med ac3 i 1.5uker nå. Har verken vondt eller noe lenger men føler at dem er borte men at det nå er hud som henger der. Vet ikke tørr ikke se med speil.

Sniker fra mars, og lurer på om noen av dere fikk hemoroider på slutten av svangerskapet, og hva som evt hjalp? Jeg husker såvidt at jeg fikk det med forrige mann, men tror det var en av de siste ukene. Nå er jeg 35 fullgåtte uker, og har fått en hemoroide som klør og er vond, særlig om kvelden. Prøver med ac3 comfort salve, men syns ikke det hjelper noe særlig :( noen tips? Og gikk plagene over etter fødselen, evt hvor lenge etter fødselen? Takk til alle som gidder å svare :)
Jeg fikk det, gikk over ei uke etter fødselen ca. Gjorde ikke noe spesielt da det ikke plaget meg mye men måtte unngå å bli hard i magen.

Jeg er heldigvis ikke hard i magen, drikker mye vann. Men hemoroiden blir vondere og vondere utover ettermiddagen og kvelden. I går kveld hjalp det litt med isbit i en hanske og ha stumpen opp i været.. :( ikke så stilig, men da fikk jeg litt lindring før natten i alle fall.

Har dem blitt borte nå? Jeg fikk også under fødsel og dem har ikke blitt borte helt ennå. har smørt med ac3 i 1.5uker nå. Har verken vondt eller noe lenger men føler at dem er borte men at det nå er hud som henger der. Vet ikke tørr ikke se med speil.
Ja, men kommer av og til tilbake ved hard avføring... Så 2-3 dg med behandling så er de borte...

Back
Topp