Hemoroider :/

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Jeg plages en del med dette i svangerskapet... Utrolig ubehagelig og vondt! :S
Veit at det er noen salver og sånn som man kan bruke, men nå er jeg jo gravid så da er det vel sikkert noen jeg må være forsiktig med og ikke kan bruke.
Noen som veit litt om behandling og hva som ikke lønner seg mtp graviditeten? :)
 

Hva kvinner bør gjøre under graviditet og etter fødsel

Start med å holde anus og området rundt rent til enhver tid. Hvis du allerede har hemoroider bør du ikke bruke parfymert toalettpapir til å rengjøre, og tørk forsiktig for å unngå irritasjon. Kjøleelementer kan redusere hevelse og lindre smerte. Dette vil også bidra til å stoppe blødningen, så det vil gro raskere.

Informasjon er nøkkelen til å løse ethvert problem, og hemoroider er intet unntak.

En naturlig og trygg kur mot hemoroider som har vist seg til å være veldig effektiv for gravide og nybakte mødre erhemoroide-kuren H Miracle.

Det er en flott side som anbefales dersom du ønsker å bli kvitt dine problemer med hemoroider. Se også vår gjennomgang av hemoroidekuren H Miracle.

Link til kuren som er trygg: 

http://hemorrhoidmiracle.com/main.php

Om kuren:

H Miracle

H Miracle er en kur som har fått mye god omtale fra mennesker som har prøvd den. Her er noen utvalgte tilbakemeldinger fra de som har prøvd:


- Legen min fortalte meg at operasjon var den eneste løsningen. Det kunne jeg ikke akseptere. Med denne kuren stoppet jeg å blø etter den andre dagen og krympet hemoroiden.


Flere andre som har prøvd samme kur forteller at hemoroidene har forsvunnet helt.


En mor fortalte etter graviditeten at hun prøvde først vanlige salver mot hemoroider, og at det bare gjorde problemene verre. Derreter forsøkte hun H Miracle og blødningen opphørte, og alle smertene ble borte.


Kremer, piller, og medikamenter vil aldri løse problemer med hemoroider. De lindrer kanskje smertene, men en naturkur som H Miracle angriper selve årsaken til hemoroidene, og det er derfor den er så effektiv.


H Miracle har vist seg å være en effektiv kur mot hemoroider og du kan prøve den selv ved å gå til hjemmesiden. Der kan du laste ned en skritt for skritt veiledning som viser deg hva du må gjøre.


 
jeg bruker til vanlig sheriproct - salve og stikkpille. den er utrolig effektiv...
men den skal ikke brukes i de tre første mnd av svangerskapet - og videre bruk må sjekkes opp med lege først.. i følge felleskatalogen...

kombipakka med stikkpille og salve får du kun på resept, så uansett bør du ta en telefon :)

mitt hotte tips er å prøve å gå på do hver dag.. spis fiberrikt og drikk masse vann.. ikke press.. kommer det ikke, så kommer det ikke.. men må du så må du gå... 
pådro meg en heftig en som kommer og går litt etter forrige fødsel, i tillegg sliter jeg med hard mage at all times, så det er liksom bare sånn det er.. men sheriprocten hjelper :)
 
Jeg sliter også med en som jeg fikk i forrige svangerskap. Den kommer og går litt, men smører med Alcos Anal, den har vært veldig effektiv på meg i hvert fall, og kan trygt brukes av gravide. Finnes også som stikkpiller. 
Håper du får bukt med det, det er noe skikkelig herk! 
 
Kjerringråd. ta og legg deg med en is bit der et par ganger om dagen. det skal være effektiv.
 
er også plaget (var det samme begge gangene før) bruker en salve de anbefalt på apotheket....
kan trøste deg at det blir ofte bedre igjen etter fødselen ( ihvert fall litt)
 
Tusen takk for så mange flotte tips, jenter!
Den H miracle hørtes interessant ut... Jeg får høre litt med jordmor/lege når jeg skal dit :) Det med isbiten hørtes himmelsk ut når det er som verst.....!
 
Back
Topp