Hemoriode

Lippa

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Aldri hatt hemoroide før, men fått en etter fødsel for noen uker siden.

Smørt med reseptfri salve siden fredag men ingen bedring.

Andre med erfaringer? Ble det bedre? Hvordan?

Last edited:
Ville kontaktet fastlegen og fått behandling på resept. De er sterkere. God bedring:)

Huff det er ikke noe godt, jeg fikk resept ha hirudoid samt scheriproct etter jeg var i samme situasjon, begge de to er nå reseptfrie.
Hvis du har brukt for eksempel ac3 komfort så skjønner jeg godt at du ikke har merket bedring.
Ville tatt kontakt med lege og hørt hva de sier der ihvertfall

Jeg var voldsomt plaget etter første fødsel. Klarte ikkje sitte osv. Jeg ble sydd og alt mulig i tillegg, så visste ikke om det før jeg spurte om sjekk. Jeg fikk scheriproct, og den forsvant etter få dager. Anbefaler stikkpille og krem, så forsvinner de ganske raskt :)

Fikk det utenom fødsel/svangerskap, endte med operasjon. :o

Jeg var voldsomt plaget etter første fødsel. Klarte ikkje sitte osv. Jeg ble sydd og alt mulig i tillegg, så visste ikke om det før jeg spurte om sjekk. Jeg fikk scheriproct, og den forsvant etter få dager. Anbefaler stikkpille og krem, så forsvinner de ganske raskt :)
Signerer denne i sin helhet :)

Scheriproct funket nesten med det samme her. Den kan i tillegg brukes innvendig om det trengs.

Hadde god effekt av Scheriproct og har ikke vært plaget i etterkant. Kontakt legen din ettersom du ikke opplever noen bedring etter såpass mange dager med behandling. Det ville i hvert fall jeg gjort. Riktig god bedring til deg! <3

Back
Topp