Hemorider

Jippiyah!

Glad i forumet
Jeg har fått hemorider både ved endetarmsåpningen og i underlivet etter fødselen[:'(] Det er skikkelig ubehagelig. Noen som vet om de går tilbake av seg selv, eller om jeg må oppsøke lege?

De fleste forsvinner av seg selv, eller blir mindre.. Er det skikkelig plasomt ville jeg ha kontaktet lege..

ORIGINAL: hunnykaos

De fleste forsvinner av seg selv, eller blir mindre.. Er det skikkelig plasomt ville jeg ha kontaktet lege..

Håper de forsvinner av seg selv og at det ikke tar for lang tid[&:]

ORIGINAL: Skrulletulla

Bruk en salve som heter alcos anal,den skal være god mot dette..

Takk for tips. Den skal prøves![:)] Regner med den ikke er på resept...?

ORIGINAL: Jippiya!

ORIGINAL: Skrulletulla

Bruk en salve som heter alcos anal,den skal være god mot dette..

Takk for tips. Den skal prøves![:)] Regner med den ikke er på resept...?

Den er reseptfri, et alternativ er scheriproct salve [:)]
Hemoroider er noe dritt[&:] 

ORIGINAL: Guttaogmeg

Hvordan ver man at man har hemoroider? Er det alltid vondt?

Jeg har ikke noe erfaring med hemorider fra før, så kan egentlig ikke svare deg på spm ditt... Men hos meg (unnskyld detaljer) "henger" en blodåre ut av endetarmen, pluss at jeg kjenner en lignende utposning mellom kjønnsleppene (har ikke turt å se i speilet enda...). Det er veldig ubehagelig, og den ved endetarmsåpningen blir bare vondere og vondere....redd den skal sprekke...og det er vondt å sitte[:'(]

ORIGINAL: Jippiya!

ORIGINAL: Guttaogmeg

Hvordan ver man at man har hemoroider? Er det alltid vondt?

Jeg har ikke noe erfaring med hemorider fra før, så kan egentlig ikke svare deg på spm ditt... Men hos meg (unnskyld detaljer) "henger" en blodåre ut av endetarmen, pluss at jeg kjenner en lignende utposning mellom kjønnsleppene (har ikke turt å se i speilet enda...). Det er veldig ubehagelig, og den ved endetarmsåpningen blir bare vondere og vondere....redd den skal sprekke...og det er vondt å sitte[:'(]

Ok. Ser det ut som en blodåre også?
Tror de salvene som er anbefalt over kan være noe. HVis ikke tror jeg isposer kan være lindrende... Noen nevnte det da jeg var på sykehuset.

Back
Topp