Hemorider??

tingeling1

Forumet er livet
Var ikke plaget av dette under svangerskapet, men nå derimot tror jeg at jeg har fått det.... Kom en del blod da jeg var på do (beklager detaljene...), og det gjorde vondt. Ble litt redd jeg da, men håper det er vel bare hemorider? Dere som har hatt det, hvordan er det? Og er det noe jeg kan smøre på?

Samme her.. først nå har jeg det slik også.

Jeg kjøpte krem på apotek1. Fant i hylla selv, trengte ikke spørre.

har vært veldig plaget.. [8|] gikk til legen og fikk kombipakke med xyloproct (?), stikkpiller og salve. Salven selges seperat på apoteket uten resept. Anbefaler den fremfor alcos-anal! Kombipakken er det eneste som virkelig har hjulpet meg! Legen sa at det var viktig å få i seg rikelig med fiber og gjerne ta laktulose for å få løsere mage dersom det gjør vondt å gå på do. Går å småsuper av flaska! hehe[;)]

Merkelig nok ble jeg bedre så snart den kom i hus, så jeg har ikke testet den.
Men jeg kjøpte den som heter Scheriproct rektalsalve 10 gram.. Lå i hyllene under Fordøyelse, rett ved Minifom'en.. derfor jeg fant den.[;)]

ORIGINAL: Minimeg

ORIGINAL: Irene30

Men jeg kjøpte den som heter Scheriproct rektalsalve 10 gram.. Lå i hyllene under Fordøyelse, rett ved Minifom'en.. derfor jeg fant den.[;)]

Takk. Da skal jeg lete på fordøyelse i morgen. Kjekt å vite hvor man skal lete, så trenger jeg ikke å virre rundt og måtte spørre allikevel til slutt.

Skulle sett meg på apoteket den dagen... kjøpte Minifom, rektalsalve og graviditetstest!!!! [:D][:D]
Var ikke rent liiiite folk der heller, og måtte stå ei stund i kø... med barnevogn! *knis*

Scheriproct rektalsalve 30g har jeg kjøpt[:-]

Ville prøvt Xyloproct i stedet for Scheriproct[:)] Herregud... høres veldig erfaren ut på dette emnet! hehe[:D] har vel prøvt det som prøve er..[8|]

Takk. Da skal jeg lete på fordøyelse i morgen. Kjekt å vite hvor man skal lete, så trenger jeg ikke å virre rundt og måtte spørre allikevel til slutt.

Skulle sett meg på apoteket den dagen... kjøpte Minifom, rektalsalve og graviditetstest!!!! [:D][:D]
Var ikke rent liiiite folk der heller, og måtte stå ei stund i kø... med barnevogn! *knis*

Xyloproct

er den resept fri? og hvor ligger den(sån ca samme plass som den andre ligger?) og hvordan ser den ut? hehe litt flaut å spørre etter, bedre å finne selv[:D]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Takk for tipset, jeg skulle ha kjøpt det mens jeg gikk gravid, kom meg aldri til apoteket selv om jeg var der for andre ting...Men nå vet jeg hva jeg skal lete etter...

Back
Topp