Hemorider :(

JuniBaby2016

Betatt av forumet
Jauda, akkurat som sist har jeg igjen fått det! Sist fikk jeg det helt på slutten, så det gikk greit!
Men nå i uke 26 så har jeg det alt på grad 4, dvs at det kommet ut av åpning, og jeg får de ikke inn igjen :(

Og siden jeg alt har risiko svangerskap, hvor jeg går i fra uke til uke, og mye innlagt, så begynner jeg å lure på om grad 4 er så "alvorlig" at jeg burde ringe sykehuset?
Har jo klart å holde det litt underkontroll hjemme, men nå er smertene helt syke og føles ut som hele tarmen er på vei ut

Oi, stakkars deg :/ du burde nok kontakte fastlegen ihvertfall å få de til å undersøke det.

Hadde det sist... Forferdelig vondt!!! Hvis du er usikker hadde jeg ringt !

Ja er jo litt usikker pga jeg ikke hadde det så ille sist! Og nå har jeg jo tatt medisiner som fastlegen gav meg, og det er jo blitt verre :(

Kjenner at jeg har et sykt press på tarmene, så føles som jeg må på do konstant :(

Jeg hadde ringt.. Jeg ringte når jeg fikk det i forrige svangerskap. Mener å huske jeg fikk en krem? Håper det blir mildere for deg, jeg hadde så syke smerter lenge av det svineriet sist gang... Glad hver kveld jeg legger meg å ikke har fått det..

Jeg hadde ringt.. Jeg ringte når jeg fikk det i forrige svangerskap. Mener å huske jeg fikk en krem? Håper det blir mildere for deg, jeg hadde så syke smerter lenge av det svineriet sist gang... Glad hver kveld jeg legger meg å ikke har fått det..

Kan jeg spør hvor ille du ble rammet?

Jeg har ikke hatt det, men jeg vet at det kan hjelpe å ta ekstra magnesium, for da blir avføringen løsere, og du slipper å presse så hardt, noe som jo gjør hemoroidene verre. :/
God bedring!! <3

Off, det hørtes forferdelig vondt ut :( Håper du kan få noe som kan hjelpe på smertene.

Hvordan merker man egentlig at man har hemoroider? Føler virkelig med dere, høres ikke noe gøy ut....

Her har jeg også fått disse hærlighetene! Grad 3 her tror jeg legen sa, for jeg klarer å presse de inn, men går ikke lange tiden før de kommer ut igjen:( Var hos jordmor, fikk beskjed om å bruke sheriproct krem i en uke, det hjalp ingenting! Var hos fastlege og fikk beskjed om å bruke stikkpiller itillegg til kremen i enda en uke.. Dersom det ikke var bedre innen en uke skulle jeg ringe igjen å få henvisning til sykehuse for å få "operert" de bort:/ Har nå brukt det i 4 dager, absolutt ingen tegn på bedring! Unner INGEN denne smerten!:O

Back
Topp