Hemorider

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Er så plaget med dette i perioder... Føler av tidligere erfaring at sheiproct salve funker kjempe bra mn har lest at det ikke bør brukes av gravide, jm sa i dag at jeg kunne bruke det... Mn det står jo i felleskatalogen at gravide frarådes?! Hva bruker dere? Fått anbefalt? Føler ikke alcos anal hjelper...

Jeg fikk høre at det var ok å bruke sent i svangerskapet.

Selv har jeg måttet begynne med hydrokortison på brystvortene, for å få bort et problem der, ellers kan jeg ikke amme :(

Er også plaget.. Så tips mottas med stor takk :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Æsj... Ja... Men de er heldigvis ikke vonde, men tenker med skrekk og gru hvordan det blir etter fødselen......!!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker litt, men spurte på apoteket pg det står i pakningsvedlegget at kremen ikke skal brukes i 1.teimster bare:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da blir d sheriproct, jm sa det beste var å få bukt me dridten før fødsel :)

god bedring!
Har lest en gang at det er bra mot hemorroider å stå med baken i været for å drenere området. Dvs stå med vekt på underarmene med rompa opp. Gjør det om kvelden mens jeg beveger korsrygg i ulike retninger. Vet ikke om det har noe å si, men jeg har ikke fått noen enda hvertfall *bank i bordet*

Har aldri hatt det før, hvordan vet man at man har det?

Sent from my iPad using BV Forum

Har aldri hatt det før, hvordan vet man at man har det?

Sent from my iPad using BV Forum
Er kløende kuler i rompa, enten utenpå eller innvendig. Klør og kan blø litt.. får du så blir du ganske sikker på hva det er ;)

Jeg slet med det i forrige svangerskap og scheriproct var det eneste som fungerte.... Ikke farlig å bruke det, det som står i felleskatalogen er bare fordi de ikke har dokumentasjon på at det er trygt.

Bruker forresten scheriproct jeg også, var fra 1. Trimester det ikke var så lurt.. og så er det snakk om en liten mengde..

Back
Topp