hemorider...

K@trine

Gift med forumet
....noen som har noen gode råd mot det???? Blir snart desperat av å være livredd for å gå på do...[&:] Kan heller ikke huske at det var sånn i de to forrige svangerskapene. Hjelp!!

Takk for det!![:)] Håper noen har noen gode råd til oss...

...og hvor lenge skal jeg sitteder dah...??? Takker for råd forresten!![:D]

Kjøp Scheriproct Kombinasjonspakning. Der følger det med salve og stikkpiller. Kan hende du må ha resept på den. Husker ikke det selv. Men den virker iallefall.

Hei du :)

Jeg sleit noe jælig med det etter fødselen. Jeg dro på apoteket fikk en salve som ikke hjalp i det hele tatt. Så ringte jeg legen min å fikk resept på SCHERIPROCT det er stikk piller som hjelper med en gang. Så få tak i disse. Jeg hadde ikke klart meg uten de. Jeg tok de 4 kvelder og etter det har jeg ikke hatt problemmer så disse vet jeg funker.

Fikk det selv i dette sv. skapet og det var veldig ubehagelig. Har aldri hatt det før, men spurte legen min hva jeg kunne gjøre. Hun anbefalte rett og slett vanlig zink-salve. Jeg fikk bare en som kom ut hver gang jeg var på do og det var vondt. Når jeg var i dusjen klarte jeg å "dytte" den opp igjen og det hjalp betraktelig. Har ikke forsvunnet helt, men er på god vei nå etter fødselen. Du kan jo også spørre på apoteket om du kan bruke Alcos Anal som er ment for dette.

Takker for alle gode råd og tips![:D] Da håper jeg de tar til vettet og forsvinner..... hemoridene altså... de er forresten ikke så ille i dag, men det kan jo fort endre seg. Uka før jul kunne jeg nesten ikke sitte.... [:'(] Noe som har hjulpet er å smøre med vanlig babysalve - den i boks med rosa lokk som ser ut som vaselin. [:)] Men helt borte ble de jo ikke, så igjen takk for alle fine tips!

Back
Topp