Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mange som sliter med det etter fødselen? Jeg har det og nå nesten tre mnd etter han kom gjør di vondere enn noen gang. Blør og er au au... Noen forslag til hva man kan gjøre?
Det er sikkert lurt å drikke mye vann, for da blir du ikke så treg i magen.
Jeg bruker alcos anal-salven. Det hjelper litt, men den skal brukes noen uker. Får bare være tålmodig[;)]
Hadde en stor prolabert (stakk ut på utsiden, men hørte hjemme på innsiden), trombosert (blodet inni hadde størkna) hemmis etter fødselen. Trodde min siste tid var kommet [&:] Brukte først scheriproct, så alcos-anal. Det funka knall, helt borte nå [:D]
JAAA, sliter masse med det [:'(] Drikk masse, spis fiber, ta lactulose - hva som helst som holder avføringen (sorry, men måtte bruke det ordet) mykt. Det finnes også en rekke salver man kan få reseptfritt, bl.a. alcos anal, ac3 comfort, sheriproct m.fl. Man kan også få resept på en salve som heter rectogesic og sheriproct stikkpiller. Vil anbefale en kur med sheriproct stikkpiller og salve i første omgang - billig og funker for de fleste [;)] Viel glück!
har ikke hatt det selv, men kjenenr flere som har fått brent bort/operert vekk sine og de angrer... De sier det er mer vondt å ha fjernet de. men, jeg aner ikke.....
uff ja de danglebæra[:'(]
er et mareritt å gå på dass, blør og helt jævelig enda.. blæ!!! hater det, men får helt angst av å tenke på å smøre meg bak så gjør det en sjelden gang bare... [&:]
men drikk masse så du får holdt det mykt, og kjøp salve på apoteket[;)]