Hemorider..

Cecilie87

Elsker forumet
uff jeg sliter med hemorider, har ikke gått til legen med det... kanskje dumt gjort av meg, for nå har den blitt større [&:] å det er skikkelig ubehagelig og vondt når man skal nr 2 ja... [:(]   men lurer på om de forsvinner etter fødselen?? eller blir det bare verre under fødselen hvis jeg ikke får fjernet den...?  har såå lite lyst å gå til legen med det, spesielt siden jeg har en mannlig lege..  har prøvd en reseptfri salve, men er ikke så lett å komme til lenger siden jeg ikke er så bøyelig å tøyelig lenger!!!! *frustrert*!!!!!!!!!!

har man først fått hemoroider vil man få kunne tilbakefall resten av livet.. [&:]

Du trenger ikke gå til lege, dra på apoteket og få medisin for det.. De vet hva du kan bruke mens du er gravid, hvordan det brukes og ellers kan gi deg råd i forhold til dette.

De forsvinner sjeldent av seg selv så ville dratt på apoteket i dag bare forå slippe helvette det er å ha hemoroider!

off, ja då så................. [&:]  tusen takk for svar :)  får ta meg en tur på apoteket..............

Hemorider er noe svineri og blir ofte verre etter fødsel.. D ble det på meg iallfall. Så lurt å gjør noe med det nå før det blir for ille. [8D]

Back
Topp