HEMORIDER!!!!! HJELP!!

mammamø86

Andre møte med forumet
Min største skrekk (nesten) er dukket opp! HEMORIDER! :(:(:( Mulig jeg er barnslig, men dette synes jeg er helt forferdelig.. Ikke bare er det vondt, men synes det er så forferdelig ekkelt i tillegg! Rett og slett D*** stygt! Jeg blir små deppa av hele greia.. Jeg har fått 2 stykk og de er STORE! :( Jeg vil ha de bort så fort som overhode mulig, og trenger råd! Jeg vet jeg kan gå på apoteket å spørre om råd, men jeg kjenne meg selv at det kommer jeg ALDRI til å tørre! Hvilke salver skal jeg bruke? I tillegg til hemorider er jeg stygt redd jeg har fått sopp :( Det er såå sårt og hovent og klør såååå fryktelig! sopp vet jeg jo hvilken salve jeg skal kjøpe, så den er grei. Men hele "understellet" mitt er KATASTROFE for fortiden, for å si det mildt! :( Jeg føler meg helt herpa, og dette før fødsel!

Mulig jeg er barnslig, men jeg tenker på det nesten hele tiden.. Så for meg er dette en ganske stor sak :( Jeg trenger råd for å bli kvitt denne F***skapen!

jeg er ikke veldig plaget selv så bruker ikke noe mot det.. har kun en liten en som kommer ut dersom jeg er hard i magen :P men dersom du søker på apotek1 sin nettside så finner du nok ut mye om hva som hjelper! http://www.apotek1.no/mage-tarm/hemoroider?gclid=CIusgYfOlLQCFeN4cAodsiQAKA

også vil jeg anbefale deg å bruke aco sin intimvaskOLJE fra apoteket når du vasker deg nedentil dersom du er plaget med sopp! Jeg var kronisk plaget med det i over 1 år fram til jeg til slutt fikk en hestekur av salver og piller av hudlegen på sykehuset og beskjed om å bruke olje ved rengjøring og siden har jeg aldri hatt det (er 5 år siden nå!) bruker ofte asan eller dr greve først også oljen etterpå! oljen kan jo også myke opp hunden i underlivet før fødselen :) Jeg revnet i hvertfall nesten ikke i det hele tatt :) kun et par pyntesting :)

Sniker litt fra Januar jeg :P Har vært plaget med dette selv. Det blir bedre! Fikk salve på sykehuset sist, da jeg fødde. for det var da mine bakende problemer oppstod. Det var både stikk piller og salve. Og det ble mye bedre etter noen uker.
Hadde jeg vært deg :P Så hadde jeg tatt dette opp med jordmor. vet det ikke er noe skøy å snakke om slikt. men dette har hun helt sikkert vært borti før! ;)

Når det kommer til soppen, vil jeg anbefale å få i canesten vaigitorer {trur jeg det heter) 6 stk, å fulføre kuren. blir det ikke bedre da. Kontakt lege!
Jeg har også vært mye plaget av dette. Men har endelig blitt kvitt det! *bank i borde* Vil ikke ha dette når fødselen kommer denne gang!

Lykke til så håper jeg det blir bedre. Ikke noe godt å gå å plages slik!

Back
Topp