Hemorider.. *Flaut*

*MammaTonje*

Gift med forumet
Jeg tror jeg har fått det.. Og det er helt jæ**** vondt!!![:(] Hva gjør jeg med det da?? Hva er det beste jeg kan bruke?? Klarer nesten ikke sitte eller noe..[:o][:(]

oj..har hørt at det finnes slike anal tabletter med krem på apoteket. (reseptfritt)
Men du??
Hvordan går det når du skal bajse da??  (au?)

Det har jeg ikke prøvd ennå[:(] Var i går jeg fikk dette..[&:]

hadde vært lurt om du tok noe som fikk fart på tarmene slik at bajsen blir lettere å få ut..[;)]
Har hørt det er jæææævlig å bajse når man har hemmiser...

finnes noe på apoteket som heter alcos anal.. de har både krem og stikkpiller--- uten resept.

sceriproct er kommet på resept på , så da må du gjennom legen (noe som ikke alltid er like festlig)

prøv alcos anal---     men er det utvendige eller innvendige?

Den er utvendig.. Den er ikke så stor, men den er veldig rød, hard og jæ**** vond[:(]

ORIGINAL: ~Gravid~Berta~

Den er utvendig.. Den er ikke så stor, men den er veldig rød, hard og jæ**** vond[:(]

ta og smør på sånn alcos anal-- vask med masse lunket vann så smører du på masse...  men du må gi det ca 2 døgn på å forsvinne på... men lindrer med engang... og er ikke alltid de forsvinner, de bare blir ikke vonde lenger---

Au,au...Er ikke mye godt nei...
Er den ikke stor så kan du prøve å dytte den inn igjen!
Var det jeg fikk beskjed om av legen...Og det funka det...he,he...[;)]

Hva mener du med inn igjen?

Hjelp, ja får prøve det..

Men det gjorde ikke vondt å gå på do, det var faktisk litt deilig[8|][8D]

ORIGINAL: Mizz__86

ORIGINAL: ~Gravid~Berta~

Hva mener du med inn igjen?

når du kjenner at du må på do og gjøre nr2 så anbefaler jeg deg på det sterkeste og ta en bommulsbit og ta varmt vann på den og ligg den på hullet en stund, det hjelper litt mot smerten når du går på do.

Jeg var på do isted, og det var faktisk ikke vondt[8|][:D] Men alt annet er vondt.. Svir liksom[:o]

Jeg hadde for noen uker siden. utvendig. Den var drit vond særlig en natt jeg våknet konstant av den. Dagen etter begynte den å blø! Den ble mindre vond, men jeg blødde såpass at jeg måtte bruke truseinnlegg (bind på trening). Kjøpte alcos anal (som det står KAN bruker av gravide, det står det ikke på de andre jeg så på). Da ble det fort bedre, men den småblødde i mange dager etter jeg begynte med kremen.

ORIGINAL: valentinesbaby

finnes noe på apoteket som heter alcos anal.. de har både krem og stikkpiller--- uten resept.

sceriproct er kommet på resept på , så da må du gjennom legen (noe som ikke alltid er like festlig)

prøv alcos anal---     men er det utvendige eller innvendige?

mann fe både salve og stikkpilla i samme eska og d virke på nokre få daga[;)]

Har hørt honning skal funke?[8|]
men aldri prøvd så veit ikke!!!!

ORIGINAL: Happy87

Hehe, ja svigermor kommer snart hjem med honnig til meg[:D] Så håper det funker..[8D]

ORIGINAL: Happy87

Og jeg har hørt at salatblad skal funke..[8|]

AC3 comfort.. de hjelper veldig... anbefales virkelig...

Du får krem eller stikkpiller på apoteket (noen hemoridekremer må får på resept).
Når du bruker kremen er det viktig å massere hemoriden. Er mer effektiv da.

Spis mye kostfiber (grove kornprodukter). Og mye væske. Det hjelper å myke opp avføringen. Blir ikke så vondt da.

Lykke til..

(Ikke så veldig flaut med hemorider. Veldig vanlig plage, spes for gravide).

Krem og stikkpille kombinasjons pakke heter sheriproct. vet ikke helt hvordan det skrives. Jeg er usikker på om man trenger resept for det.

Huff! Kjenner meg igjen [:)] Hvis den er utvendig er sikkert krem det beste, men hvis den er som mine var, innvendig, vil jeg anbefale stikkpiller. Funket MYE bedre for min del! Ellers kan du pakke isbiter inn i tett forpakning og legge de mot hemorroiden, det kjøler ned, får ned litt hevelse, og gjør hele greia litt nummen. Lykke til!

Back
Topp