HEMNES-serien til Ikea...

*Solskinnsbolla*

Glad i forumet
Er det noen som har sette møblene i fargen "gråbrun" live? Er de fine?

På noen bilder ser de kjempefine ut, mens på andre ser de bare triste og kjedelige ut.. Jeg trenger nye møbler og Ikea er langt unna, men har noen bekjente som skal med stor bil snart og kan dermed få de kjørt hjem.. Men så var det det å kjøpe usett da...[&:]

Lønner seg å se de live på varehuset, er ikke alt som er like fint der som i katalogen. [;)]
Jeg synes ikke den fargen var så veldig fin live.[:)] Den hvite derimot, den er fin![;)]

ORIGINAL: litagoo`

Lønner seg å se de live på varehuset, er ikke alt som er like fint der som i katalogen. [;)]
Jeg synes ikke den fargen var så veldig fin live.[:)] Den hvite derimot, den er fin![;)]

Ja, det er det jeg frykter jeg også.. Men synes liksom alle har sånne hvite møbler nå om dagen, så begynner å bli litt lei. Men fine er de jo! Har EGENTLIG aller mest lyst på møbler i valnøttfarge, men finner ingen jeg liker[:-]

ORIGINAL: *Solskinnsbolla*

ORIGINAL: litagoo`

Ja, det er det jeg frykter jeg også.. Men synes liksom alle har sånne hvite møbler nå om dagen, så begynner å bli litt lei. Men fine er de jo! Har EGENTLIG aller mest lyst på møbler i valnøttfarge, men finner ingen jeg liker[:-]

Ja, jeg er vel kanskje litt feil person til å svare akkurat nå, har akkurat montert hvite Liatorp møbler hos oss. Her kaster vi ut 6 mnd gamle eikemøbler, og inn med lyse. [:)]
Men jeg synes den så litt "rar" ut den fargen, dessverre.[8|]

ORIGINAL: MiCri

Jeg synes den gråbrune Hemnes tv-benken var veldig fin jeg, selvom jeg kjøpte hvit :p

Hmmm.. Hvordan vil du beskrive fargen da - mest grå eller mest brun? Ikke så lett kanskje[8D]

Back
Topp