Hemnes dagseng

• Trådstarter Trådstarter Fru Fortuna
  • Opprettet Opprettet
F

Fru Fortuna

Guest
Noen som vet om det er mulig å feste en sengehest til denne sengen, gjerne den som ikea selger løst?
Vurderer å skippe juniorseng og legge snuppa rett i Hemnes senga når hun etterhvert blir for stor til sprinkelsenga, men uten sengehest vet jeg ikke om jeg tør;-)

Vi kjøpte Hemnes dagseng med den sengehesten Ikea selger, men jeg synes den ser veldig lav ut i forhold til madrassen. Jenta har ikke sovet i sengen enda, men den står på rommet hennes klar til bruk. Så klarer ikke bestemme meg om jeg skal få noen til å lage ny og høyere sengehest eller om vi skal la henne prøve å sove i sengen med den fra Ikea. 

Vi bruker denne til gutten vår.. Er nok lurt å ha sengehest ja for kanten er veldig lav. Vi kjøpte sengehest på ikea til 79 kr - måtte kjøpe 2 stk og ha oppå hverandre for å få den høy nok pga kanten er så lav... Fungerer helt flott her i iallefall!!!

Pearl skrev:
Vi bruker denne til gutten vår.. Er nok lurt å ha sengehest ja for kanten er veldig lav. Vi kjøpte sengehest på ikea til 79 kr - måtte kjøpe 2 stk og ha oppå hverandre for å få den høy nok pga kanten er så lav... Fungerer helt flott her i iallefall!!!

Så lurt med to oppå hverandre! Må sjekke senga litt nærmere neste gang jeg er innom. Kommer gutten din seg greit opp og ned av senga selv med tanke på høyden?

Jada, det går helt fint.. Han klatrer opp enten ved hodeenden eller fotenden.. Har prøvd seg på å klatre på sengehestene, men det er ikke lov.... Hehe.. Veldig fornøyd med senga, den er jo "innelukket" og sånnsett nokså trygg og god..

Back
Topp