Hemmorider

Junie

Glad i forumet
Lurer på om jeg har fått hemmorider! Skrekk og gru!!!!!!! Noen andre som er plaget med det? Har hatt? Hvordan ser de ut? Hva gjør jeg???? Hjelp!

Jeg har aldri hatt det, men vet bare at du skal prøve å putte de inn igjen hvis du kan [:)]
Ikke spesielt hyggelig [:'(] Men veldig vanlig da! Lykke til [:D]

Det er ikke farlig, bare ubehagelig. Aner ikke hvordan de ser ut, men det kjennes som en liten klump, så blør du når du har vert på do. Kjøp en salve på apoteket[;)]

Ser ut som små klumper...de skal puttes inn i endetarmen når de kommer ut...kjøp scheriproct salve og stikkpiller, det både lindrer og etser bort. Går det ikke vekk, så dra til legen og lag hull i de, da går de vekk [:D] Pass på at du ikke får treg mage, så kommer de nok ikke igjen [:D]

vell er ikke plaget med det nå lenger.. Smørte på alcos anal.. det hjalp ganske bra..

Tror jeg har fått en jeg og, men har ikke noe plager med det.[;)]

Jeg er også plaget av dette.. Smører med alcos anal [8D] Selv om en har hemoridr,så vil det ikke si at en blør hver gang en skal på do [8|] Noe dritt dette her.. [8D]

min lille som eg fekk i løpet av svangerskapet er nesten heilt vekke av seg sjøl.[:)]

Takk for svar.. Skal på apoteket og kjøpe krem.......Men de sitter på utsiden altså, ikke slik at de ramler ut etter avføring.. Ekkelt er det ihvertfall...

Back
Topp