Hemmer det produksjonen?

Håper ikke det, slik sover jeg på natta:)

Får dere ikke vondt? Jeg får vondt hvis mini ligger for lenge på brystet mitt... Føles ut som melkegangene tettes.. :(

Det var syykt digg å sove på magen igjen! :D Sovner på fem sekunder! Men ja, lurer også på om det hemmer produksjonen. ;o

Press mot puppene hemmer i teorien produksjonen, det er jo derfor man skal binde de opp stramt viss man skal slutte å amme :) Meeen jeg tror ikke det blir trykk nok og heller ikke "konstant" nok, til at det vil ha betydning for ammingen :)

Jeg sover igrunn lite på magen, men kom på det hin kvelden da jeg lå på venstre side i sengen mens jeg ammet på høyre bryst. Da kom jo venstre i klem under meg. Ble litt i stuss, men var jo ikke lenge jeg lå.

Ja.. Jeg får ofte vondt ved utdrivning... Og jeg kjenner ofte at melka kommer i den andre puppen mens jeg ammer.. Det gjør litt vondt..

Det gjør vondt her også. Stod i kø i butikken og plutselig stikker det i begge puppene. Fikk litt panikk for om jeg hadde glemt ammeinnlegg, haha. Ikke så kult å stå med to våte flekker midt på puppene, liksom. :P

Får dere ikke vondt? Jeg får vondt hvis mini ligger for lenge på brystet mitt... Føles ut som melkegangene tettes.. :(

Kun hvis jeg har mye melk eller spreng. Må ligge på den siden lillemor spiste tom på sist:p

Kjedelige greier assa! Bare jeg tenker på babyen min noen ganger kan jeg kjenne melka komme!! Ha ha
Jeg har ikke født ennå en gang, men lekker når jeg hører babygråt

Tror ikke du hemmer produksjonen noe særlig ved å ligge på magen å sove, jeg har ihvertfall hatt maaaaaasse melk med mine to første og har ligget på magen med en gang de var ute ;)

Back
Topp