Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får dere ikke vondt? Jeg får vondt hvis mini ligger for lenge på brystet mitt... Føles ut som melkegangene tettes..
Ja.. Jeg får ofte vondt ved utdrivning... Og jeg kjenner ofte at melka kommer i den andre puppen mens jeg ammer.. Det gjør litt vondt..Får ikke vondt, nei.
Kanskje du kan høre med helsesøster om hva det kan skyldes?
Ja.. Jeg får ofte vondt ved utdrivning... Og jeg kjenner ofte at melka kommer i den andre puppen mens jeg ammer.. Det gjør litt vondt..
Ja.. Jeg får ofte vondt ved utdrivning... Og jeg kjenner ofte at melka kommer i den andre puppen mens jeg ammer.. Det gjør litt vondt..
Kjedelige greier assa! Bare jeg tenker på babyen min noen ganger kan jeg kjenne melka komme!! Ha haJeg får alltid vondt når utdrivningsrefleksen er i gang. Hadde det sånn med førstemann også..
Får dere ikke vondt? Jeg får vondt hvis mini ligger for lenge på brystet mitt... Føles ut som melkegangene tettes..
Jeg har ikke født ennå en gang, men lekker når jeg hører babygråtKjedelige greier assa! Bare jeg tenker på babyen min noen ganger kan jeg kjenne melka komme!! Ha ha
Jeg får alltid vondt når utdrivningsrefleksen er i gang. Hadde det sånn med førstemann også..
Husker du hvor lenge dette varte? Husker ikke hvordan det var med de andre
Jeg sliter slik med smerter når den settes i gang
Jeg hadde det så lenge jeg ammet.. Vet ikke om det er normalt?
Jeg hadde det så lenge jeg ammet.. Vet ikke om det er normalt?