Hemmeligvenn :)

så dersom slOth og Amaryllis diskuterer ilag korleis dei vil gjere det? Så er jo det kjempesupert:)
Men skal vi sette ein dato for kortid vi skal sende gaver? eg synes november høyres bra ut;) Desember kan det jo ofte vere meir enn nok innkjøp og ting som må gjerast..  :)

ORIGINAL: Amaryllis

Jeg har organisert dette på et annet forum tidligere - og syntes ikke at det var så galt[;)] har veldig lyst til å være med[:)] men viktig at vi har KLARE regler og organiserer godt sånn at ingen blir glemt[:)] men er litt enig med de over som skriver at vi kanskje burde vente littegranne - kan jo være koselig å vente til alle for eksempel har vært på ordinær ul (for det om det ikke er helt sikkert der med kjønn så har en jo likevel en pekepinn[:)])

hva med oss som ikke skal vite hva det blir? får vi "lov" å være med? [;)][;)][;)] vi får vel kanskje vite om den vi skal sende til vet hva de får eller ikke...

Alle som vil være med må jo sende en pm til den som driver det med navn og adresse - kan jo da også sende med om det er jente, gutt eller ikke vet hva det er[:)]

Go Ide :)
Katti i November? :)

Vi kan jo kanskje lage noen regler når det nærmer seg? vanlig å ha frist for påmelding, frist for sending av gave, ca. beløp på gaven osv. [:)]

jeg er med. [:D] Syns at dette hørtes koselig og spennende ut. gaver er alltid moro.
legg ut en liten "oppskrift" på hva vi skal gjøre. Har aldri vært med på sånt før! [;)]

Jeg vil også gjerne være med:)

Synes det er morsomt med sånne ting[:D]

Hørtes koselig ut ja, blir gjerne med.
Litt nærmere jul, f.eks november som er nevnt høres bra ut! [:)]

Jeg vet at på noen av de andre terminforumene, så har de satt som ett av kriteriene for å være med at man må ha så og så mange innlegg. For at de andre på terminforumet skal vite hvem den personen er.
Ellers er det jo bare for en hvemsomhelst å melde seg på med to innlegg og håve inn gaver uten å sende noen videre, hvis noen skjønner?

ORIGINAL: Trone

Jeg vet at på noen av de andre terminforumene, så har de satt som ett av kriteriene for å være med at man må ha så og så mange innlegg. For at de andre på terminforumet skal vite hvem den personen er.
Ellers er det jo bare for en hvemsomhelst å melde seg på med to innlegg og håve inn gaver uten å sende noen videre, hvis noen skjønner?

Bare ett sp.mål ang meg selv[:)]
Jeg har jo vært medlem siden -06, men måtte lage meg ny profil fordi det ble noe kluss med den gamle.
Så har jo starta fra scratch på en måte[8D][:D]
Meen jeg jobber meg oppover da[;)]

men dei som har hemmeligvenn-kontrollen veit jo f.eks kvem som hadde Tobiasgullet som sin mottakar av gave, så den personen får høyre det DERSOM Tobiasgullet ikkje får gaven sin!
Skal vi elles kanskje velge ein mnd å ha dette i?

Vi kan jo ha ei grense på 25 innlegg for eksempel?? det er jo ikke så mye men en må jo ha skrevet litt iallfall[:)] jeg synes at november må være en fin måned jeg, men det er min mening[:)]

November er suuupert [:)]

November høres supert ut :))

Samme her[:)]

Back
Topp