Hemmeligvenn :)

Dette hørtes veldig koselig ut! Jeg er gjerne med på dette!
Men man vet kanskje hvem man får som hemmeligvenn da, og så kan man gjøpe gave utfra at noen vet kjønn.. andre ikke?!?

ORIGINAL: sorciere_

No fekk eg litt vondt i meg pga deg, svartengel.. :S
Men det er jo komt forslag om brev/kort istede for gave...

Det trenger du ikkje, er jo eg som har valgt studier[:)] Er slik at man ikkje kan delta på alt man vil då. Eg syns dere skal ha hemmeleg venn med gåve eg, om dere vil det, eg kan sjå alt det flotte desse snille damene her inne sender ut[:)][:)]

ORIGINAL: Nikkiline

Dette hørtes veldig koselig ut! Jeg er gjerne med på dette!
Men man vet kanskje hvem man får som hemmeligvenn da, og så kan man gjøpe gave utfra at noen vet kjønn.. andre ikke?!?

Du får jo selvfølgelig vite hvem du skal kjøpe og sende gaven til[;)] Bare ikke hvem som sender til deg[;)]

Vi har nett hatt ei runde på august 08 forumet, bursdagshemmeligvenn.
Vi kjøper gave for ca 150 kr så porto i tillegg og skriver fra ein hemmelig venn. Litt kjekt og valgfritt om vi vil vere med eller ei.

Syns i allefaill vi kunne prøvd å fått detta t :))

Det går jo ann å lage noke heimelaga.. Slik at alle har råd til å vere med..? Eg sliter ikkje med økonomien sjøl, men siden det er andre som ikkje er i samme båt.. Personlige gaver er jo alltid det kjekkaste:) dei det ligger litt arbeid og omtanke bak:)

Men ein må gje litt hint i eit brev med pakken, sånn at det blir litt spenning og vi får litt detektivarbeid i å finne ut kem som er eins hemmelige venn;D

Jeg kan sikker PRØVE å få organiser noe, om jeg får litt hjelp da med hva som må gjøres og slikt da jeg ikke har noe å ta meg til om dagene:p Men jeg kan jo ikke love at jeg får til da, men det skader vel ikke å prøve?:P

Ja bra Sl0th :)

Jeg er med på en hemmlig venn runde jeg, men jeg vil vente litt til. Som noen andre her sa før meg så vil jeg gjerne "kjenne" dere litt bedre før jeg utleverer adresse og slike ting ;)
Pluss det er jo greit å i alle fall vite hva kjønn man får. Og sånn som jeg har forstått det på de andre terminforumene så har de hatt de rundene i nærheten av fødselen og etter fødselen.

Men det styrer vi jo akkurat hvordan vi vil :D Men jeg står nok over denne runden dersom den blir nå ;)

Om dåkker lure på korsn vi ska jør d..så gå inn på Oktober forume å se =)
Dær har de en hemmeligvenntråd :)

ja jeg er iallefall med [:)]
men som noen andre har nevnt her tidligere så er jeg med på å vente litt :) kanskje nov/des eller noe :)
julegave fra en hemmelig venn?=) hehe..
vi må bli litt bedre kjent først synes jeg også [:)]

Ja d kainn vi godt :)
E jo koseli å få julegave då :P

Tok d nu opp sia æ syns d høres så koseli ut :)

D vil æ vær me på[:D]

jeg er med på det

Har aldri vært med på det selv men vet hva det går ut på.
Som andre sier så ville jeg hvertfall venta litt til vi blir bedre kjent og vært på ordinær ultralyd[:)]
OG så er jeg litt skeptisk iogmed at jeg har sett maaange gaanger at det er noen som ikke har fått pakke, men sendt ut[>:]

Men er alle med og er ærlige(som jeg tror feb.gjengen er?? [;)][8D] ) så er jeg sikkert med etterhvert.

Eg vil vere med i den tru at vi alle kjem til å vere ærlige. Eg stoler på at folk er det, og mistenker ikkje nokon for ikkje å vere det før det motsatte er bevist.. :)

Jeg har organisert dette på et annet forum tidligere - og syntes ikke at det var så galt[;)] har veldig lyst til å være med[:)] men viktig at vi har KLARE regler og organiserer godt sånn at ingen blir glemt[:)] men er litt enig med de over som skriver at vi kanskje burde vente littegranne - kan jo være koselig å vente til alle for eksempel har vært på ordinær ul (for det om det ikke er helt sikkert der med kjønn så har en jo likevel en pekepinn[:)])

Back
Topp