Hemmeligvenn :)

Natepia

Glad i forumet
Nånn som har hørt om d før?
:)
Skal vi ikke å starte m det? :P

gutten min har den på skole. hver uke trekker de et navn og da må de gi ekstra oppmerksomhet til den personen. er det du mener ??[8|]

Æ e kje 100 % sekker ka d går ut på..
men har ei vænninna som driv å send pakka t sin hæmmelievænn :P
I pakkan så de sende de nu nåkka t babyen eller t ho som skal ha :)

det hørtes jo koselig ut.. men i stede for å sende pakker eller noe sånn.. kunne vært  brev i postkassa.. noe personlig [:)] koselig å få sånne i posten synes jeg da..

yeeeeess [:)][:)][:)]
endelig er det noen som skriver om det, har vært rundt på termin forum å sett disse lekene :)
jeg vil gjerne være med og hååååper vi kan klare å lage en sånn en [:)]
jeg har bare ikke turt å skrive en tråd om det for det virker så innviklet for den som har dette å fullføre med adresser og sånn..
men jeg kan gjerne hjelpe? at vi er 2 stk som planlegger og deler ut adresser?

hehe.. iallefall så vil jeg gjerne være med [:)]

tommelise .. vet du hvordan man kan gjøre det eller foreslå det til adminene her så vi kan lage en gruppe som vil være med og dele addresse og skrive brev ??

Det pleier å være en person som tar på seg oppgaven med å gi ut hemmelig venn til hverandre.. Denne personen samler inn adr og sender ut til de som har er hemmelig venn.. Man kjøper inn en ting for 100-200 kr og sender det til vennen.. Så kan man tippe etterpå.. Jeg har hatt det ansvaret en gang før og gjør det ikke igjen [8D]

det med å sende noe som koster lager kanskje litt trobbel.. men det jeg tenkte på var det å sende brev som er koselig å få post kassen [:)] mer personlig... kort eller brev..

hemmeligvenn ;
da lager man en avstemning om pris på pakken.
de som vil melder seg på. man får utdelt en venn som man sender pakken til innen en frist.
Men syns vi kan vente til vi eventuelt vet hva vi får da eller til vi har født, er jo vanlig å sende gave t bebisen

Blir nok med jeg også:-)

Eg vil vere med;) hugsa vi hadde hemmelig venn på barneskulen:) eg hugsa eg fekk bestemor til å tegne for meg, så etterligna eg hennes, og så la eg den ilag med eit eple på pulten til ho eg var hemmelig venn til:)

Jeg har vert med på maaaanfe runder med hemmelig venn. Er veldig koselig når det blir gjort skikkelig og ALLE er ÆRLIGE!![;)] To runder jeg har vert med på har der vert noen som har vert med som ikke har sendt pakke, kommet med dårlige unnskyldninger osv. Da har vi andre alltid spleiset på en fin gave til den som aldri mottok noe.

Slik er det vi har gjort det :
En tar hovedansvaret for å ordne påmeldingstråd, samle alle adresser og lage en ønskeliste man skriver seg på med ønsker til gaver. Det er greit at det er med en til og ordner slik at når alle er påmeldt deler man adressene likt mellom to stk som deler ut gavvevnner. F.eks A gir til B B gir til C C gir til D og D gir til A[;)] Man blir enige om ca pris på gaven ( har brukt å vere 150 de gangene jeg har vert med).

Så blir man enige om hvordan det skal sendes. Det rimeligste er jo at alle sender som de ønsker og dermed på billigste måte (går på vekt på pakken) Mens vi på det andre forumet jeg er på, har gjort det slik at gavene SKAL sendes med smartpost. Dette fordi det skjedde flere ganger at folk liksom sendte gaven men den dukket aldri opp (brev forsvinner ikke SÅ ofte[;)]) Dette er et litt dyrere alternativ, men vi har gjort det slik for da har man sporingsnummer så man kan følge pakken, alltid gjort det slik at alle sender sporingsnummer til ansvarlige [;)]

Alle sender innen en bestemt frist. Og legger ved et kort el. lignende og skriver noen hint om hvem man er. Når alle har motatt pakke begynner man med gjettingen [:D]

Det er veldig kjekt med slike runder, men jeg tror jeg velger å stå over enn så lenge[;)] Først og fremst fordi jeg ikke vet hva jeg får og mest sannsynlig ikke skal vite det. Også vil jeg vente til jeg "kjenner" dere litt bedre [8D]

ORIGINAL: *snart2barnsmor*

Jeg har vert med på maaaanfe runder med hemmelig venn. Er veldig koselig når det blir gjort skikkelig og ALLE er ÆRLIGE!![;)] To runder jeg har vert med på har der vert noen som har vert med som ikke har sendt pakke, kommet med dårlige unnskyldninger osv. Da har vi andre alltid spleiset på en fin gave til den som aldri mottok noe.

Slik er det vi har gjort det :
En tar hovedansvaret for å ordne påmeldingstråd, samle alle adresser og lage en ønskeliste man skriver seg på med ønsker til gaver. Det er greit at det er med en til og ordner slik at når alle er påmeldt deler man adressene likt mellom to stk som deler ut gavvevnner. F.eks A gir til B B gir til C C gir til D og D gir til A[;)] Man blir enige om ca pris på gaven ( har brukt å vere 150 de gangene jeg har vert med).

Så blir man enige om hvordan det skal sendes. Det rimeligste er jo at alle sender som de ønsker og dermed på billigste måte (går på vekt på pakken) Mens vi på det andre forumet jeg er på, har gjort det slik at gavene SKAL sendes med smartpost. Dette fordi det skjedde flere ganger at folk liksom sendte gaven men den dukket aldri opp (brev forsvinner ikke SÅ ofte[;)]) Dette er et litt dyrere alternativ, men vi har gjort det slik for da har man sporingsnummer så man kan følge pakken, alltid gjort det slik at alle sender sporingsnummer til ansvarlige [;)]

Alle sender innen en bestemt frist. Og legger ved et kort el. lignende og skriver noen hint om hvem man er. Når alle har motatt pakke begynner man med gjettingen [:D]

Det er veldig kjekt med slike runder, men jeg tror jeg velger å stå over enn så lenge[;)] Først og fremst fordi jeg ikke vet hva jeg får og mest sannsynlig ikke skal vite det. Også vil jeg vente til jeg "kjenner" dere litt bedre [8D]

Det finnes jo mange ting ein kan kjøpe som passer til begge kjønn:) er jo ikkje lurt å kjøpe kjønnsbestemte ting, ettersom det kan vere feil på ultralyd!:)

Kor bra at så mange vil være m :)
D går jo ann å kjøpe en gave,før d om man kje veit om d blir gutt eller jenta..dær e jo farge som egna seg både gutt og jenta..så æ ser nu kje probleme i å sende pakka :)

men då må vi jo finne ut kæm som vil ha ansvare? :)

Sku gjerne vore med, men eg er student, og har ganske lite å rutte med, så eg har desverre ikkje mulighet til det. 

No fekk eg litt vondt i meg pga deg, svartengel.. :S
Men det er jo komt forslag om brev/kort istede for gave...

Back
Topp