Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *snart2barnsmor*
Jeg har vert med på maaaanfe runder med hemmelig venn. Er veldig koselig når det blir gjort skikkelig og ALLE er ÆRLIGE!![;)] To runder jeg har vert med på har der vert noen som har vert med som ikke har sendt pakke, kommet med dårlige unnskyldninger osv. Da har vi andre alltid spleiset på en fin gave til den som aldri mottok noe.
Slik er det vi har gjort det :
En tar hovedansvaret for å ordne påmeldingstråd, samle alle adresser og lage en ønskeliste man skriver seg på med ønsker til gaver. Det er greit at det er med en til og ordner slik at når alle er påmeldt deler man adressene likt mellom to stk som deler ut gavvevnner. F.eks A gir til B B gir til C C gir til D og D gir til A[;)] Man blir enige om ca pris på gaven ( har brukt å vere 150 de gangene jeg har vert med).
Så blir man enige om hvordan det skal sendes. Det rimeligste er jo at alle sender som de ønsker og dermed på billigste måte (går på vekt på pakken) Mens vi på det andre forumet jeg er på, har gjort det slik at gavene SKAL sendes med smartpost. Dette fordi det skjedde flere ganger at folk liksom sendte gaven men den dukket aldri opp (brev forsvinner ikke SÅ ofte[;)]) Dette er et litt dyrere alternativ, men vi har gjort det slik for da har man sporingsnummer så man kan følge pakken, alltid gjort det slik at alle sender sporingsnummer til ansvarlige [;)]
Alle sender innen en bestemt frist. Og legger ved et kort el. lignende og skriver noen hint om hvem man er. Når alle har motatt pakke begynner man med gjettingen [:D]
Det er veldig kjekt med slike runder, men jeg tror jeg velger å stå over enn så lenge[;)] Først og fremst fordi jeg ikke vet hva jeg får og mest sannsynlig ikke skal vite det. Også vil jeg vente til jeg "kjenner" dere litt bedre [8D]
ORIGINAL: CrazyBeautiful
Jeg vil gjerne være med på det. [:)]