Hemmeligvenn

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Da har alle fått sin hemmelig venn :D
Så da må vi skrive litt hint hva vi ønsker oss her inne og om det er noen spesiell farger. Prisen ble vi enig om i en annen tråd :) noen av oss tenkte 100 kr er grei pris og at gave til mamma var det vi ønsket i første runde.

Fristen for å sende gaven er:
22. Januar. Da sender du bare til meg på pm når den er sendt så vet jeg hvem som får gaven og lager gjettetråd og takke tråd så fort som mulig :)

Gjerne legg med ett hint om deg selv fra hva du har skrevet på juni så kan den som mottar din gave gjette seg fram til hvem det kan være :)

Dette blir koselig :D de som ikke ble med denne gang er hjertelig velkommen til å bli med neste runde :)

Godt nyttår alle sammen :D

Jeg venter en gutt <3 så nøytralt eller lyseblått hvis d skulle være noe med farge

Skal det være til mamma og/eller baby? Og hva skal vi skrive på avsenderadresse? Skulle alle skrevet din adresse Lillemirakel eller vår egen?

Om noen ønsker til baby i stede for seg selv gjør ikke det noe :) den som fikk meg må ikke nevne noen ting, for selv jeg vet ikke hvem det er :p

På til sender vi nick, men pga posten er det greit å ha en adresse på avsender pga posten :)

Last edited:
Om noen ønsker til baby i stede for seg selv gjør ikke det noe :) den som fikk meg må ikke nevne noen ting, for selv jeg vet ikke hvem det er :p

På avsender sender vi nick, men pga posten er det greit å ha en adresse tilfelle noe skulle skje :)

Men om vi skriver nick blir det jo ikke hemmelig...

Men om vi skriver nick blir det jo ikke hemmelig...
Jeg mente nicket til den vi sender til og ikke vårt eget :) bare så man skal skjønne det er hemmligvenn :) sorry skrev feil ord :p skulle skrive til ikke avsender x) godt du så det :D

Dytter :)

Ønsker til bebisen men veit ikkje kjønn endå ;) kunne vært koselig med nåke som "varer" :) som eg kan vise og fortelle lille om når han/ho blir større :)

Lilletrampepus blir egentlig glad for alt! Men noe til bebis hadde vært stas :D er det noe til mamma så er det og gøy!
Elsker fargen grå, beige, sølv og bling, både til meg og bebis.. Og lilla!

Ønsker meg det jeg kan få :) enten til meg eller lille. Lyseblått, lilla, beige hvitt og bling er stor stas for både mor og baby hehe :p

Samme om det er til meg eller baby. Veit ikkje kjønn, men skal på oul på onsdag.
Likar blått, turkis, lilla. Ellers likar eg å strikke.

Jeg blir glad for alt uansett om det er til meg eller baby. Men om min hemmelige venn skulle kjøpe til baby så får vi jente :)
Dette blir moro :D

Jeg er ikke kravstor. Om det er til meg eller baby spiller ingen rolle, koselig uansett :)
Jeg er metallhue, så svart, grått, rødt og lilla er farger som går igjen ;)

Jeg blir glad for alt! Vet ikke kjønn ,men håper få vite det på fredag!

Blir glad for noko te babyen, veit ikkje kjønn enno :-)

Jeg liker det som er naturlig, økologisk (gaven trenger absolutt ikke være det). Liker hjemmelaget og elsker å strikke. Drikker ikke kaffe, lmen liker sjokolade. Vet ikke kjønn. Liker de fleste farger utenom rosa og lilla og ikke stor fan av bling-bling. Ingen allergier. Og jeg kjenner meg selv såpass at jeg kommer garantert til å blir veldig glad for gaven ❤️

Back
Topp