Hemmeligvenn?

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Dere, ser mange av de andre termingruppene har hatt hemmeligvenn ordning. Er det noen som er interessert i å forsøke det samme her hos oss? Er ikke helt sikket på hvordan det fungerer...noen som vet? :p
MEN ser mange har hatt et arrangert opplegg med hemmeligvenngaver, hvor man har fått hemmelig venn og sendt de gave i posten. Så skal man gjette på hvem sin hemmeligevenn er etter at alle har fått gavene sine...er dere med?
Er jo ekstra morro for oss som kjenner hverandre så godt ;)

Syns det høres gøy ut jeg :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg er med :-)

I`m all in;)

For en god idè, Marianne<3

Har vært med på det tidligere, i annen termingruppe.
Er moro, men krever litt admin :p
Er med!
Men to stk burde organisere, ellers burde den ENE som er admin ikke bli med, for den vet jo hvem som får av hvem :p

Har vært med på det tidligere, i annen termingruppe.
Er moro, men krever litt admin :p
Er med!
Men to stk burde organisere, ellers burde den ENE som er admin ikke bli med, for den vet jo hvem som får av hvem :p
Jepp! Jeg kan godt admin men da må en til også være med, for jeg vil jo også være med :p

Da bruker vi bare dette som påmeldingstråd! ;)
En til som vil være med å organisere?

Påmelding samt å bli enige om ca sum man skal bruke på gave og frist for å sende er lurt :)
Så deler vi påmeldte i to Marianne, og tar hver vår gruppe og sender nick og adresse osv?

Påmelding samt å bli enige om ca sum man skal bruke på gave og frist for å sende er lurt :)
Så deler vi påmeldte i to Marianne, og tar hver vår gruppe og sender nick og adresse osv?
Vi kan jo begynne med en påmeldingsfrist! Må vel ha noen dager så de som ikke er innom daglig også rekker å melde seg på:)

*Surfer mobilt*

Hva er hemmeligvenn da? Høres jo gøy ut:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hva er hemmeligvenn da? Høres jo gøy ut:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
En hemmelig venn vel:p Vi gir alle en hemmelig venn som skal være litt ekstra oppmerksom og snill mot den andre(uten avsløre seg) og så sender man en gave til sin hemmelige venn. Når alle har fått gavene sine skal vi gjette på hvem vår hemmelige venn er;)

*Surfer mobilt*

En hemmelig venn vel:p Vi gir alle en hemmelig venn som skal være litt ekstra oppmerksom og snill mot den andre(uten avsløre seg) og så sender man en gave til sin hemmelige venn. Når alle har fått gavene sine skal vi gjette på hvem vår hemmelige venn er;)

*Surfer mobilt*

Aha:-) Jeg er med jeg:-)

Tar en sjefsavgjørelse og setter frist for påmelding til hemmelig venn innen søndag 22.september!!! :)

Hittil 8 påmeldte, håper på flere!!! :)

Back
Topp