Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig å ikke få noe skikkelig i retur :-/Ble skikkelig skuffet over en gave, og fikk aldri noen den andre gangen på forrige forum..:/ så je blir ikke m på d denne gangen. Men kos dere![]()
Vet jo d er en risiko m d når alle Jar forskjellig smak og man sender til noen man ikke kjenner. Men det je fikk ville je ikke for alt i verden satt på mine barn..:/Så kjedelig å ikke få noe skikkelig i retur :-/
Jeg synes jeg har vært heldig de gangene jeg har vært med. Har fått noe fint til barna, men det var også noe til meg i den ene gaven. Bare synd det var en gammel og utgått sjokolade![]()
Jeg også. Bør være minst to, slik at de som organiserer ikke vet hvem som sender til dem ;-)Å denne hadde jeg nesten glemt! Jeg er fortsatt medNå er det vel bare et par uker til alle har vært på oul også, og kanskje fått vite kjønn. Blir litt enklere å kjøpe klær da i alle fall, og kanskje enklere å ønske seg noe også.. Jeg kan godt organisere eller hjelpe til med å organisere altså
![]()
Enig!Jeg også. Bør være minst to, slik at de som organiserer ikke vet hvem som sender til dem ;-)
Er med jegEnig!Da tar vi to det da! Tenker vi fortsatt før jul eller? Midt i julestria kan kanskje bli litt knotete; folk har nok annet å tenke på..
Hehe... Kan jo ta en runde etter fødsel også da ;-)hva med før og etter januar(a) morro med 2 omganger![]()
Er med jeg
Hva tror du? Før eller etter jul? Jeg ser for meg etter jul. Da er det laaang januar, og vi begynner å bli tunge og leie. Et lite lyspunkt ;-)
Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen![]()
Enig. Skal vi først lage en påmeldingstråd? Frist for å melde seg på 25.november? Feks?Jeg tenker også at det er fint å gå bananas på JanuarsalgVi kan ha en avstemning for sum hvis det er sånn.