MammaSN Elsker forumet 20 Feb 2011 #1 ser november har hemmeligvennrunde.. burde vi ha det?[:)] jeg har forresten ikke vært med på noen før[8D]
ser november har hemmeligvennrunde.. burde vi ha det?[:)] jeg har forresten ikke vært med på noen før[8D]
hakkamakka Forumet er livet VIP 20 Feb 2011 #2 ja, lenge siden jeg og har vært med .. det hadde vært koselig [:)]
fruit Gift med forumet 20 Feb 2011 #9 ORIGINAL: *Helena* Jeg er med.. Kan godt ta det jeg Flott! Jeg er med [;)]
Superteam Forumet er livet 20 Feb 2011 #10 jeg er med, men viktig at ALLE som vil være med skriver ØNSKELISTE!! :)
*Helena* Glad i forumet 20 Feb 2011 #12 ORIGINAL: frøken Andersen* Er det sånn at vi kjøper gaver til hverandre? :) Japp, man får utdelt en annen baby, så skal man sende gave i posten. Og legge med kortog hint. Så gjetter man da vet du
ORIGINAL: frøken Andersen* Er det sånn at vi kjøper gaver til hverandre? :) Japp, man får utdelt en annen baby, så skal man sende gave i posten. Og legge med kortog hint. Så gjetter man da vet du