hemmeligvenn

linnzzz

Glad i forumet
Sooorrrri men den som får gave av meg blir det ikkje så vanskelig å jette kem eg e... For hu damå på posten sa eg måtte skriva på avs.... Bah.. Jaja:) E vell kje krise?:)

Sama her.. [8D] he he.. skreiv ikkje alt då. så kaansje mottaker ikkje lese det? å ser på hintå inni heller. [:D]

eg hadde uanz ikkje klart å lavær å sett på avs viss eg såg d sto på :p jaja d ekje krise:)

Jeg skrev julenissen og postnr + sted

Hihihihi!! Ser det for meg:
Postdamen: Du MÅ skrive avs!!!!
Du: jamenjamen.... Eg e en hemmelig venn......

Jaja.... Kan vel ikke gjøre noe vel? Må man så må man[;)]

Hehe... hu sa d va lurt nå spes i julatidene... så tenkte eg d va bedre å være førevar enn at pakken ikkje komme fram :p

ORIGINAL: VL

Hihihihi!! Ser det for meg:
Postdamen: Du MÅ skrive avs!!!!
Du: jamenjamen.... Eg e en hemmelig venn......

Jaja.... Kan vel ikke gjøre noe vel? Må man så må man[;)]

Litt greit om pakken skulle havne på avveie da, jeg har pleid å skrive avsender på pakkene jeg har sendt [8D] Men bruker som regel byen jeg er fra som hint uansett da [;)]

ORIGINAL: Ambriel

Litt greit om pakken skulle havne på avveie da, jeg har pleid å skrive avsender på pakkene jeg har sendt [8D] Men bruker som regel byen jeg er fra som hint uansett da [;)]

Ja.... e bare litt domt at navnet mitt står jo i nicket...:P menmen...:)

ORIGINAL: linnzzz

Sooorrrri men den som får gave av meg blir det ikkje så vanskelig å jette kem eg e... For hu damå på posten sa eg måtte skriva på avs.... Bah.. Jaja:) E vell kje krise?:)

eg å måtte det...men skrev bare adr...ikke navn..hehe

Skrev bare etternavn, gate og postnr jeg.... Er veldig greit om de skulle rote med addresaten...og det skjer desverre

ORIGINAL: Pinata og Bøllegull

ORIGINAL: linnzzz

eg å måtte det...men skrev bare adr...ikke navn..hehe

samme her....

I tidligere hemmelig venn runder har jeg jo ikke hatt halvparten av dere som venner på facebook, så da har jo navnet mitt vært mer anonymt.. denne gangen kommer jeg nok bare til å sette adressen, det burde jo komme tilbake til meg om den skulle forsvinne [:)]

Back
Topp