Hemmeligvenn ************JUL*************

yes, jeg skal sende deg en melding når jeg har strøm på telefonen igjen jeg :)
ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: Reinbue

høres bra ut - til barna[:)] 150 kr + frakt - frist 16. des - jaaa det klarer jeg![:D] sendt deg mld forresten- du fått den?

jeg har ikke strøm på telefonen nå [8D]

den er grei[8D] gidder du bare plinge en gang hvis du har fått den sånn at jeg er sikker på at det er deg ? er så typisk meg å trykke noe feil vettu...  har lagret deg iallefall[:D]

SV: PÅMELDING TIL HEMMELIG-JULEGAVE-VENN -

høres bra ut - til barna[:)] 150 kr + frakt - frist 16. des - jaaa det klarer jeg![:D] sendt deg mld forresten- du fått den?

enig

Vi er med! [:)]
Men hvordan virket dette her? Aldri vært med på det før, så hvordan vet vi hvem vi skal sende til? Noen regler? [:)]

Da er siste dag for påmelding i dag!!! Jeg deler ut venner ikveld klokken 11 [:)]
Vi kjøper en gave til barna for 150 kr, og betaler frakten i tillegg. Gaven må sendes senest den 16.desember, for at den skal rekke frem til jul [:)] Jeg linker til ønskeliste i første innlegg [:)]

I år vil jeg også være med[:)][:)][:)]

ORIGINAL: ..christine..

viktig at vi får venner idag. Skal på shopping i morgen[:D]
Da skal jeg få satt sammen vennene nå med en gang jeg. Regner med at ingen flere skal være med, siden det er så sent på kvelden. Hva tror du Christine? Skal jeg dele ut nå?

ORIGINAL: Reinbue

ORIGINAL: ..christine..

viktig at vi får venner idag. Skal på shopping i morgen[:D]
Da skal jeg få satt sammen vennene nå med en gang jeg. Regner med at ingen flere skal være med, siden det er så sent på kvelden. Hva tror du Christine? Skal jeg dele ut nå?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[:D]

jepp jepp jepp

jeg og, går rundt og minner meg på at jeg ikke må glemme det.[8D] jeg er skikkeli surrehode i jula[;)]

Back
Topp