Hemmeligvenn ************JUL*************

Reinbue

Forumet er livet
DA BLIR DET JULEGAVER FRA BABYVERDEN TIL DE SMÅ I ÅR OGSÅ =) GAVEN DU KJØPER SKAL KOSTE RUNDT 150 KR, OG FRAKTEN KOMMER I TILLEGG. OG SÅ MÅ DU HUSKE Å SENDE GAVEN FØR DEN 16. DESEMBER, ELLERS ER DET IKKE SIKKERT PAKKEN KOMMER FREM FØR JUL [:)]

Har du ikke fått venn, send meg PM
Har alle fått hemmelig venn & adresse nå??

~Disse er med~
Reinbue
MissMe
*Emma08*
Magda Green
Karsol
JulieAndora
Tjukka
..Christine..
tosmågull*

Her er ønskelista: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=22582443

ORIGINAL: *MissMe*

Vi er med!![:D]

så fint =) Jeg syns vi skal kjøre det uansett jeg da, så hvis det kun er oss, er du med på å sende til hverandre da eller?? Er jo så gøy å få gave i posten

Hehe!! Vi er med på gaverunde med 2stk og vi!![:D][:D] Uansett moro å gi og få!![:)]

Er ikke alle 2-åringene glad i pakker da??[:D]

Hehe!! Vi er med på gaverunde med 2stk og vi!![:D][:D] Uansett moro å gi og få!![:)]

Torje elsker hvertfall pakker :P hehhe... lurer på hvordan han kommer til å takle at ikke alle gavene er til han på julaften :P

ORIGINAL: Reinbue

Torje elsker hvertfall pakker :P hehhe... lurer på hvordan han kommer til å takle at ikke alle gavene er til han på julaften :P

Anna og! Og skulle gjerne åpna alle pakker som hun kommer over...[8D][8D] Spent på reaksjonen på juletreet og pakkene!

i'm in[:D]

tror jeg står over denne runden jeg[:)]

Jeg kan godt være med, men lurer på pris først [:)]

ER MED VI

ORIGINAL: Vand

tror jeg står over denne runden jeg[:)]

jeg vil gjerne være med altså - hvor tid skal vi sette frist? tenker litt på at jeg stresser en hel haug fra før... altså om ejg får det til...[8D]

Det er greit med max 150 + frakt. [:)] Fint med sende frist innen 15.des, for jeg har eksamen 10.des, og rekker ikke ordne før det [;)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

jeg vil gjerne være med altså - hvor tid skal vi sette frist? tenker litt på at jeg stresser en hel haug fra før... altså om ejg får det til...[8D]

jeg tenkte at vi kan sette fristen til 16. desember [:)] da må pakke sendes til vennen
det rekker du tjukka!

by the way, tenker vi barna eller de voksne, eller begge deler/fritt fram?

ORIGINAL: Magda Green

by the way, tenker vi barna eller de voksne, eller begge deler/fritt fram?

tenkte barna jeg da [:)] fritt fram er kanskje litt dumt, i og med at noen kanskje heller vil ha til barna enn til seg selv? hva tenker dere?

høres bra ut - til barna[:)] 150 kr + frakt - frist 16. des - jaaa det klarer jeg![:D] sendt deg mld forresten- du fått den?

høres bra ut - til barna[:)] 150 kr + frakt - frist 16. des - jaaa det klarer jeg![:D] sendt deg mld forresten- du fått den?

jeg har ikke strøm på telefonen nå [8D]

ORIGINAL: Reinbue

jeg har ikke strøm på telefonen nå [8D]

den er grei[8D] gidder du bare plinge en gang hvis du har fått den sånn at jeg er sikker på at det er deg ? er så typisk meg å trykke noe feil vettu...  har lagret deg iallefall[:D]

Back
Topp