Hemmeligheter for din bedre halv del

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Er det ting din bedre halv del ikke vet om deg??[;)][:D]

Neeh, tror ikke det [8|]

Mulig han ikke vet hvor sjalu jeg egentlig kan være [8D] Tøyler det ganske godt siden jeg VET det er mitt problem, ikke hans [:)]

Jeg har ingen bedre halvdel,men de gangene jeg har hatt det så er det ting om jeg jeg ikke har fortalt ja.Er ikke påbudt med vandelsattest i et forhold:P

Ja, det er det helt sikkert. Ikke fordi jeg ikke tør og fortelle ham alt, men fordi enkelte ting i fra min fortid trenger han ikke vite. Ikke fordi det ikke tåler dagens lys, men fordi man rett og slett ikke trenger og vite alt om hverandre. Jeg vil ikke vite alt om han fra før vi traff hverandre heller. Tenker da spesielt på områder som forhold, sex osv.

Jeg har jo ikke akuratt satt meg ned og fortalt hele livshistorien min i detalj, så det kan være det er ting som ikke er belyst/fortalt, men ikke bevisst... [8D]

nei...

ORIGINAL: SleepingBeauty

Jeg har jo ikke akuratt satt meg ned og fortalt hele livshistorien min i detalj, så det kan være det er ting som ikke er belyst/fortalt, men ikke bevisst... [8D]

Samme her. Vi har alltids ting vi ikke har fortalt hverandre ennå. Merker det hvis vi plutselig kommer i mimrehumør. Da dukker det som regel opp noen historier fra ditten og datten. Men klart er det ting som jeg ikke kommer til å fortelle om. Som feks sexlivet til meg og mine ekser[8D][8D]

Ja ett par ting, slikt som hvor mange jeg har hatt sex me å sånn, men det er fordi han vil ikke vite [:)] Men ellers tror jeg ikke jeg har noen hemmligheter nei... Han til å me hva jeg ville gjort me Ville om jeg fikk en natt me han [X(]

ja det er det =)

ORIGINAL: SleepingBeauty

Samme her, det er sikkert noe han ikke vet om meg, fordi vi har snakket om det temaet, eller når man mimrer om ting er det nok historier han ikke vet. Men er ikke sånn at jeg holder det hemmelig for han, forteller jo ting når det er noe jeg kommer på, og omvendt [:D]

Ja, det er det nok, men det er ikke bevisst hemmeligholdelse. [:)]

Nei, holder ikke noe hemmelig for han. Er sikkert ting jeg ikke har fortalt, bare fordi jeg ikke har tenkt på det, men vi deler egentlig alt med hverandre.

Eller, jeg har noen gamle dagbøker jeg helst vil ha for meg selv.

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Ja, det er det helt sikkert. Ikke fordi jeg ikke tør og fortelle ham alt, men fordi enkelte ting i fra min fortid trenger han ikke vite. Ikke fordi det ikke tåler dagens lys, men fordi man rett og slett ikke trenger og vite alt om hverandre. Jeg vil ikke vite alt om han fra før vi traff hverandre heller. Tenker da spesielt på områder som forhold, sex osv.

Samme her, synes at noen ting ikke passer seg å fortelle... Vi spør ikke hverandre om ekser, sex og slikt heller, ser ikke noe vits i det...

ORIGINAL: forvirretmor

Jeg har ingen bedre halvdel,men de gangene jeg har hatt det så er det ting om jeg jeg ikke har fortalt ja.Er ikke påbudt med vandelsattest i et forhold:P

Han vet ikke så mye om min fortid før jeg traff ham, rett og slett fordi det ikke intr ham. Jeg kan spørre om ting i hans fortid, men han spør aldri tilbake.
Han finnes ikke nyskjerrig!! (Min rake motsetning,hehe)

Han vet ikke alt om meg nei, og det trenger han da heller ikke

noen få ting men det har ingen betydning for han[;)]

Tror han vet omtrent alt om meg, vi har ingen hemmeligheter for hverandre... Han har også fortalt alt om han selv til meg... tror ikke det skulle være noe fare hvis vi ev. hadde unnlatt og sagt noe som ikke er så farlig[:)]

Han vet alt av betydning. Alt av hemmeligheter også. Er det noe han ikke vet, er det i så fall så ubetydelig at jeg ikke har sett noe grunn til å si det til ham.

Altså- jeg holder ingenting skjult for ham[:)]

At eg av og til ser på "stygge filmer" uten han veit det ... [8D]

Back
Topp