Hemmelige julevenn - Gjette tråd....

Har ikke peiling.
Men den var hvertfall ikke på det postkontoret vi bruker.
De bare beklaga det og sa de ikke kunne gjøre noe med det.
Måtte bare prøve igjen om en dag eller to å se om den var kommet tilrette da.

Någe,så teit!?! Håpe de bare blingse og at den e der og de finne an..

Sent from my GT-P7510 using BV Forum
 
Ja det håper jeg også.
Men jeg lurer litt på om det er pakken med lua jeg har bestilt fra Frosken som de har tulla bort, for hun sendte den på onsdag.
Hemmelig venn pakken kan jo være sendt i dag for alt jeg vet.
 
Ja det håper jeg også.
Men jeg lurer litt på om det er pakken med lua jeg har bestilt fra Frosken som de har tulla bort, for hun sendte den på onsdag.
Hemmelig venn pakken kan jo være sendt i dag for alt jeg vet.


Så kjedelig altså, håper virkelig pakken kommer frem veldig snart!
 
Fikk pakke i dag., skal prøve å få tatt bilde og lagt ut i morgen
 
Jeg har fått pakke :)

Men har ikke åpnet ned enda.. Er det bare jeg som har lyst til å vente til jul? ;)
 
Da har jeg fått pakke fra min hemmelige venn :)
tror jeg vet hvem det er, men venter til alle har fått før jeg tipper høyt ;)
 
Prøv å legge inn bilder på den andre tråden så vi får se hva vi har fått for noe spennende :)

Sent from my GT-P7510 using BV Forum
 
Har snakka med Frosken, og det ser ut til at det er pakken jeg har bestilt fra henne som ligger på posten.
De hadde kopiert et bilde av pakken på hentelappen, så kunne beskrive den for henne.
Så da venter jeg enda på hemmelig venn pakken ;)
 
Har snakka med Frosken, og det ser ut til at det er pakken jeg har bestilt fra henne som ligger på posten.
De hadde kopiert et bilde av pakken på hentelappen, så kunne beskrive den for henne.
Så da venter jeg enda på hemmelig venn pakken ;)
:)

Sent from my GT-P7510 using BV Forum
 
Da har jeg/snuppa her også fått pakke :happy093
 
Tusen takk! Jeg tror jeg vet hvem du er ;) Skal prøve å få lagt ut bilde i den andre tråden :)
 
Jeg troooor jeg vet hvem du er.. Men utrolig usikker!
 
har fått kjempe koselig og ikke minst kjempe fin pakke :) bilde kommer :) og je TROR je veit hvem du er :)
 
Da har vi også fått kjempefin pakke :) Skal oppdatere når jeg har fått lagt ungene. Jeg aner ikke på stående fot hvem du er, men satser på å finne ut av det iløpet av kvelden ;)
 
Har fått noen pm om at det er masse sjukdom som er ute og går, samtidig som snøstormen herjer. Så de som mangler pakke, alle dere med tålmodighet. Ingen er glemt:)
 
Har fått noen pm om at det er masse sjukdom som er ute og går, samtidig som snøstormen herjer. Så de som mangler pakke, alle dere med tålmodighet. Ingen er glemt:)
Så bra! Er ikke lett å komme seg ut i dette været nei. Og sykdom får man ikke gjort noe med :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Back
Topp