HEMMELIG?

Annic73

Gift med forumet
Har dere fortalt familie og venner den store nyheten?

Vi valgte å fortelle det til våre foreldre og søsken ganske raskt, og de nermeste vennene la vel 2 og 2 sammen når æ slutta å røyk og konstant gikk m spypose på innelomma [;)] 
Barna vet ingenting enda da, så vi "går stille i dørene" [:D] vil nok vente med å fortelle det til dem ei go stund enda da, blir utrolig lang ventetid for dæm uansett liksom... 

Vet mange holder det hemmelig til de har passert 12 uke... da er man liksom sikker!
Syns det kan være greit om de nærmstre vet hva som foregår uansett om det er på godt og vondt vi da...

Heisann! Gratulerer med graviditeten![:D]

Ikke så mange som vet at vi er gravide her i huset.
En venninne av meg og samboeren hennes vet det. (Hun vanker her på forumet, så var litt vanskelig å holde det hemmelig..)
Mamma fikk vite det på torsdag i forrige uke. Da var jeg nettopp 9 uker på vei. Var bare nødt å ha mamma å snakke med. [;)]
Eller er det ingen som vet noe. Svigermor skal vel få vite det en gang i uke 10, så tar vi resten av familien når vi har fortalt svigermor det.
Har ikke hatt noe problem med å holde det hemmelig! Har vært litt morsomt.. [;)]

Har fortalt det til de nærmeste i familien og noen venner av oss. Men magen min er begynt å vise så det tar vell ikke lang tid før resten av gjengen ser det.

Har sagt det til familie og en del venner nå, ja. Er 10+3 i dag, og tror vel egentlig at det skal gå bra nå. Jobben får vente litt. Har fått litt mage (synes jeg selv, i alle fall) men satser på at de fleste bare regner med at jeg legger på meg[:D]

har kun fortalt det til to venninner siden eg bare er 8 uker på vei,, har ikke tenkt til å fortelle det til noen før eg har vært på ul.. da skal besteforeldrene få se bilder [:D]

håper eg klarer å sjule det så lenge

Vi fortalte det til foreldre og søsken den samme dagen som vi tok testen[:)]
De i familien visste at vi prøvde, så.... Og de på jobben måtte jeg bare si det til, for jeg har vært så dårlig. Hatt bøtta stående klar på bakrommet[:'(]
Syns egentlig ikke det er vits i å holde det hemmelig, hvis ikke det er for å kose seg med gleden litt alene først.
Jeg for min del må snakke med folk rundt meg om ting som både er trist og fint.

Vi har fortalt det til noen vi kjenner, men veldig få egentlig. Foreldrene til mannen min fikk vite det når vi var i uke 8, mens mammaen min ikke vet noe enda. Jeg har mest lyst å fortelle det ansikt til ansikt, så derfor prøver vi å holde oss fram til påsken når vi treffer henne!

M

hei er inne på denne siden for første gang i dag. har foreløpig termin 21 oktober. Vi har sagt det til familien , noen venner og på jobben. like greit at de får vite det. hvis noe går galt har vi noen som kan trøste oss[:)]

Back
Topp