Hemmelig?

Vanillatwin

Elsker forumet
Hvordan skal dere klare å holde en evt gravidetet hemmelig?

Her er vi veldig åpne om alt så blir veldig vanskelig å holde det hemmelig!

Sent from my Transformer Prime TF201 using BV Forum mobile app

alltid vanskelig...
her vet ei venninne og foreldrene mine om forsøket...så blir nok ikke helt hemmelig om det går greit.
men skal si det til minst mulig nå...

skjønt at det bare er noen som spør av ren nysgjerrighet, nå trenger jeg støtte...så sier kun det til de som står meg nær

Her vet ingen i familien det
3 venninner vet. Thats it ;-)
De får vite :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kunne tenke meg å holde det hemmelig for de ikke nærmeste:-) men har 4 venninner + foreldre på begge sider som visste om forsøket! Så de får vite det når de spør :-D må bare bli sånn for klarer ikke å juge for dem!!

Tror alle vet det hos meg. Men det er pga jeg har mistet så mange ganger. Skulle ønske vi hadde litt mer privatliv rundt prøvingen. De fleste har fått med seg at de ikke skal spørre uten at jeg kommer inn på temaet, men ser de blir litt rare rundt testedato :P

Tror alle vet det hos meg. Men det er pga jeg har mistet så mange ganger. Skulle ønske vi hadde litt mer privatliv rundt prøvingen. De fleste har fått med seg at de ikke skal spørre uten at jeg kommer inn på temaet, men ser de blir litt rare rundt testedato :P
Hehe:-)

Vi har vært åpne med familie og venner. Det har vært ok synes vi. Spesielt fordi det ikke har gått og det har vært psykisk tøfft. Da er det greit at folk vet hva man går igjennom.

Vi har vært åpne med familie og venner. Det har vært ok synes vi. Spesielt fordi det ikke har gått og det har vært psykisk tøfft. Da er det greit at folk vet hva man går igjennom.
Ja er så viktig å få all støtte man kan få :-D

Bra det ikke bare er oss som er åpne om det :-)

Vi har holdt det semihemmelig. Så noen vet ,adnre ikke.. det er helt greit =)

Vi har holdt det semihemmelig. Så noen vet ,adnre ikke.. det er helt greit =)
Kunne ønske jeg hadde vært litt mindre åpen!! Kun fortalt de aller aller nærmeste!! Men gjort er gjort :-D har jeg flere å dele det med i begynnelsen :-D:-D:-D

Vi også har vært veldig åpen om hele greia på siste forsøket nå og føler meg egentlig veldig letta, ingen som spør og graver og de viser sympati og er forståelsesfull når jeg snakker om det. Svigermor har til og med lest masse om assistert befruktning for å skjønne hva jeg og vi går igjennom;) de første gangene vi hadde forsøk og mistet følte jeg meg så alene og ensom, men denne gangen satser jeg på at spiren klorer seg fast:)

Har noen venner som vet at jeg prøver,men etter jeg mistet nå,så kommer jeg til å holde kjeft om når jeg skal insemineres. Det ble for mye stress med 10000 mld når det nærmet seg el og g-test dato.... Så nå holder jeg det for meg selv til jeg annonserer det til verden. Det kan bli for mye oppmerksomhet og..

Med storebror visste alle om graviditeten fra dag en, siden vi var åpen rundt forsøkene. Mens med lillesøster fortalte vi ingen at vi holdt på med forsøk, dermed holdt vi det skjult for familien til uke 9, andre fikk vite det en uke - to etterpå.. alt etter når det var naturlig å fortelle det.. :)

vi har nå innviet familie om at det vil bli prøverør på oss og kommer også til å fortelle om forsøkene og utfallet. det blir unaturlig å ikke gjøre det. greit å ha støtten deres og å slippe å lyve så mye om hvorfor vi reiser til sykehuset så mange ganger

Vi er åpne om dette, men informerer ikke alle om alt. Vi velger selv hvem, og hvor mye vi sier, til enhver tid - men det er godt å vite at folk vet at vi strever. Vi opplever ikke at folk spør og maser heller, så det har gått greit.

Back
Topp