hemmelig venn

eplemos

Forumet er livet
Mangler tilbakemelding fra Molly om hun har fått pakke.
Ellers er det 3 som ikke har fått pakke. Litt dumt og kjedelig men men.
Er ikke mer eg kan gjøre tror eg.
Har sendt sms til Molly, men intet svar. Så eg vet ikkje ka som har skjedd.
Men fristen gikk ut 15 Juli.

Ordnet alt seg til slutt sist gang babyensmamma?

Kan jo være det ble litt lett å glemme det denne gangen, da fristen gikk ut ferietida til de fleste... Holdt på å glemme det selv jeg. Vi får krysse fingre for at det ordner seg tilslutt [8D]

ORIGINAL: Lolodi

Molly har ikke vært pålogget siden 18/7. Det er visst mange som har prøvd å få tak i henne, men ingen respons. Håper det ikke har skjedd noe, da [&:]

Satser på att alt er bra [:)]
Så er det happyhappymamma, BarnImage og Snoopy som ikke har fått gave og da.
Men ka skal eg gjøre med det?
Fikk alle til slutt sist?

ORIGINAL: Louise77

Kan jo være det ble litt lett å glemme det denne gangen, da fristen gikk ut ferietida til de fleste... Holdt på å glemme det selv jeg. Vi får krysse fingre for at det ordner seg tilslutt [8D]

Alle pakkene er visst sendt utenom den som Molly skulle sende. Den vet eg ikkje ka som har skjedd med. Eller om ho har sendt.

Bra det da [:)] Får virkelig ikke håpe noe er galt med Molly da. Var det flere som fikk sin sladrevenn som hemmelige venn? Det var veldig koselig i værtfall 

ORIGINAL: Bolla85

ORIGINAL: eplemos

Molly har ikke vært pålogget siden 18/7. Det er visst mange som har prøvd å få tak i henne, men ingen respons. Håper det ikke har skjedd noe, da [&:]

Satser på att alt er bra [:)]
Så er det happyhappymamma, BarnImage og Snoopy som ikke har fått gave og da.
Men ka skal eg gjøre med det?
Fikk alle til slutt sist?

Jeg har sett på et annet terminforum en gang at de som ikke fikk gikk flere andre som gadd sammen og spleisa til de. At man f.eks overfører 50 kr til noen sin konto og den tar ansvaret og sender gaver til de tre eller noe. Vet ikke jeg, men er kjipt for de som har gleda seg til å få gave å ikke få det. Jeg kan gjerne bidra med en femtilapp.

Ja det er ganske kjedelig.
Men litt enkel løsning da, om noen ikke har sendt, men må jo stole på alle att de har sendt da [;)]
Eg kan bidra med noen kroner og, men etter 15 August.

Molly skulle sendt til Snoopy.
Snoopy skulle sendt til Molly.
BarnImage skulle sendt til Happyhappymamma.
Happyhappymamma skulle sendt til BarnImage.

Men har fått beskjed av BarnImage, Happyhappymamma og Snoopy att de har sendt gave iallefall.
Posten kan jo ha rotet vekk pakker og, det har skjedd før.

men hvis det er de samme som ikke har mottat noe, som ikke har sendt gjør det vel ikke noe?[:)]

Da er det vel bare deres problem

Ja ikke vet eg. Men vet ikke noe om Snoopy sin pakke da.

Mest riktig er at de som skal ha sendt pakke som ikke har kommet frem, at de skal sende ny pakke. I Molly sitt tilfelle kan vi ikke gjøre noe før eventuelt svar fra henne, og da er det lurest og spleise på en pakke til Snoopy. De to andre er jo stadig pålogget her.

ORIGINAL: Sorland

Mest riktig er at de som skal ha sendt pakke som ikke har kommet frem, at de skal sende ny pakke. I Molly sitt tilfelle kan vi ikke gjøre noe før eventuelt svar fra henne, og da er det lurest og spleise på en pakke til Snoopy. De to andre er jo stadig pålogget her.

Ja det høres ut som en rimelig løsning.

Det virker jo litt snodig at det er to stykker som skulle sendt til hverandre som ikke har fått gave. Sikker på at det ikke har blitt noe surr med adresseutdelingen, da?

Ut fra mine notater har de fått adressene de skal få

Andre steder hvor jeg har vært med på HV-runder så er avtalen at vedkommende skal kjøpe en ny gave til den som skal ha gaven om den ikke kommer frem....slik bør det også være her.

Andre steder hvor jeg har vært med på HV-runder så er avtalen at vedkommende skal kjøpe en ny gave til den som skal ha gaven om den ikke kommer frem....slik bør det også være her.

Enig i den

Tja... hvis det finnes noen som er sleipe nok til å la være å sende gave, finnes det nok også noen som er sleipe nok til å si at de ikke har fått noe, bare for å få en gave til.

Det er sant....håper inderlig ikke at noen er så sleipe da, har null respekt for slike.

Kanskje det hadde vært en idè att alle må sende med smartpost neste gang?
Sånn att alle får et sporingsnummer på pakken de har sendt..så kan vel ingen lure seg unna da?

ORIGINAL: FrøkenSia

Kanskje det hadde vært en idè att alle må sende med smartpost neste gang?
Sånn att alle får et sporingsnummer på pakken de har sendt..så kan vel ingen lure seg unna da?

Ja, det må vi gjøre neste gang.

Skal vi bare avslutte runden da. Og så må to sende på nytt. Og så setter eg snoopy på vent? Til eg får beskjed om hva molly har sendt/mottat ol?

Skal vi bare avslutte runden da. Og så må to sende på nytt. Og så setter eg snoopy på vent? Til eg får beskjed om hva molly har sendt/mottat ol?

Det mener jeg er mest riktig....Skulle det være en grunn til at Molly ikke fikk sendt, noe alvorlig kan jo ha skjedd, så kan vi heller spleise på en gave til snoopy.

Det mener jeg er mest riktig....Skulle det være en grunn til at Molly ikke fikk sendt, noe alvorlig kan jo ha skjedd, så kan vi heller spleise på en gave til snoopy.

Ja

Back
Topp