Camma Elsker forumet 8 Des 2007 #1 Når er fristen for å sende gaven? Er litt sent ute, jeg, men mener å huske at det er den 15. Stemmer det?
Når er fristen for å sende gaven? Er litt sent ute, jeg, men mener å huske at det er den 15. Stemmer det?
G Godemine Gift med forumet Junibarna 2015 8 Des 2007 #2 Tror de skulle være hos mottaker før den 15. ? Mulig jeg tar feil men? [8|] Litt sent ute jeg også, ikke fått sendt riktig ennå!
Tror de skulle være hos mottaker før den 15. ? Mulig jeg tar feil men? [8|] Litt sent ute jeg også, ikke fått sendt riktig ennå!
D Dreams Forumet er livet 8 Des 2007 #3 tror fristen for å sende var 15 desember for da fikk det før julaften[:)]
Camma Elsker forumet 8 Des 2007 #6 Jeg skal få ordnet det i begynnelsen av uka. Har bare glemt det bort litt.
Amamma Forumet er livet 8 Des 2007 #7 Jeg fikk hvertfall kjøpt resten å pakka den inn i går, så jeg får vel prøve å få sendt den på mandag[;)]
Jeg fikk hvertfall kjøpt resten å pakka den inn i går, så jeg får vel prøve å få sendt den på mandag[;)]