Hemmelig venn

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Da er vi klare for en runde med hemmelig venn her på desember forumet!

jeg har selv ikke vært med på dette før, men har stort sett fått med meg hvordan det arrangeres[:)]

Alle som har lyst til å være med, sender meg en PM med FULLT NAVN og ADRESSE, innen Torsdag 20.september.

- Jeg deler da ut en venn over PM til alle som har meldt seg på, dermed vet ingen hvem de selv mottar gave av (derav navnet HEMMELIG venn[;)])

- Det er selvfølgelig bindende påmelding, og UTROLIG urettferdig hvis noen lar være å sende gave når man har meldt seg på, vi får bare stole på at alle desember jentene er ærlige sjeler.. noe jeg har inntrykk av at vi alle er[:)]

- vi ble vel enige om å bruke 150 kr på gaven med porto i tillegg, så det er jo ikke noen fordel og kjøpe gull og gråstein[:)]

Håper kjempe mange har lyst til å være med[:D]

Disse har sendt meg PM og meldt seg på så langt:

-Ida82
-renna
-PION
-Tinde
-lilletrille84
-MyAngel
-Trinse85
-flotte
-Rødtopp86
-@dmin
-loeve
-livmor
-lillevenn
-siljemor_82
-Gerd Randi
-Hebra
-angelbabe
-desembermage

[:D] ÅÅÅ gleder meg jeg håper du har fått pm fra meg.

Har sendt pm eg også, håper du har fått den [:)] gleder meg [:)]

dytter den litt opp, til jeg får lagt den i topp tråd jeg.

Blir det sånn ynskjeliste her? Hadde kansje vore litt greit?

ja, det er en god idè!
kan sette opp en ønskeliste når alle har meldt seg på[:D]

Da var pm sendt [:)] 
Gøy med sånne ting, trenger noe å se frem til så ikke tiden går så seint!  [:)]

prøvd å sende mld til moderator og få de til å flytte denne opp på topp jeg, men det blir jo ikke gjort.. hmm.
får prøve en annen moderator da[:D]

Gleder meg masse! Men vi skal vel lage ønskelister etterhvert? Bedre å kunne kjøpe noe som noen har bruk for[;)]

Var det her vi skulle legge ut bilder av det vi har fått?? Kommer til å legge ut i morgen når jeg får tatt bilde, orker ikke nå[;)] 

når blir det en ny runde med hemmelig venn?:)

ORIGINAL: malinswt

Enda en gammel tråd, vi er blitt enig i å vente til ihvertfall alle er over 12 uker.

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: malinswt

Enda en gammel tråd, vi er blitt enig i å vente til ihvertfall alle er over 12 uker.

Ja, det tror jeg også..

Aaaaw, for en super ide, skulle gjerne vært med men blir nokså vanskelig da jeg er i england frem til november, og ikke har noen jobb da jeg ble sparket for å være gravid. Men om noe forandrer seg så er jeg der med ein gong :D

Sorry.. feil plass.

Back
Topp