Hemmelig venn!

x1x~Strawberry~

Forumet er livet
Okay, kan ikke alle som vil være med på hemmelig bursdags venn sende meg en PM der dere skriver.

Navnet på ungen
Str i klær
Ønske liste
Adresse
bursdags datoen
[hr]
Og det er jo burdager hele mnd, hva mener dere, skal vi sette en frist alle skal ha fått pakkene sine? eller skal dem sendes 1 uke feks før bursdagen til barnet?

< Melding endret av ~Lucky~ -- 06.09.2007 22:40:05 >
ORIGINAL: Skrållan

Jeg stemmer for å sende den 1 uke før bursdagen, ellers kan noen unger få pakken lenge etter bursdagen sin, og andre lenge før.... 

Var det jeg tenkte på og så da setter jeg det slik at vi får en uke før [:)]
Men en ting til, jeg gjør det som med "sladrevenn" dem som har bursdag sent får di tidlig i mnd også omvendt
[:)]

Jeg sorterer og deler ut venner om ikke alt for lenge, kan liksom ikke love en dag siden jeg er så mye alene med junior og han kan jo slå seg vrang.

Men jeg tar det så fort som mulig [:)]

PM sendt [:)][:)]

Kjempe flott, alle som har sendt PM kan dere ikke skrive det her så er jeg sikker på og ha fått alle som sender [:)][:)]

Mottat av Yakine, skrållan og ida_83 [:)]
[hr]Nå har Nicholas til looney fått maset seg til og bli med på dette også [:D]

Pm sendt fra Looney..............

ORIGINAL: ~Yakine~

Har sendt pm[:)]

Jeg er med

pm sendt[:)]

Ny pm sendt

ORIGINAL: Skrållan

Jeg stemmer for å sende den 1 uke før bursdagen, ellers kan noen unger få pakken lenge etter bursdagen sin, og andre lenge før.... 

[:)]

ORIGINAL: Ida_83

PM sendt [:)][:)]

pm sendt!

PM sendt! [:D]

Men du, må passe på sånn at du (Nicholas) også får hemmelig venn nå da!!

Pm sendt [;)]

Skal sende pm nå...[:)]

*men bare ett lite tips! for å gjøre det lettere for deg lucky så kan vi lage en ønskeliste tråd dær hver enkelt kan skrive hva de ønsker, da kan man inn å forandre på det alt ettersom også[;)] Da har du bare å konse deg om å få adressene på plass[;)] Bare ett tips ja...[:D]

også en liten ting til...[:D]
Syns vi skal sette en dato på når pakken skal sendes... blir vanskelig å holde ett system på når bursdagene er trur no æ...

ORIGINAL: Annic73

Skal sende pm nå...[:)]

*men bare ett lite tips! for å gjøre det lettere for deg lucky så kan vi lage en ønskeliste tråd dær hver enkelt kan skrive hva de ønsker, da kan man inn å forandre på det alt ettersom også[;)] Da har du bare å konse deg om å få adressene på plass[;)] Bare ett tips ja...[:D]

FLott, vi gjør det slikt [:)]

Back
Topp