Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er hemmelig venn?![]()
SupertJaaa! *tenkte på det i går!!
Kan hjelpe med organisering igjen og![]()
Som jeg har nevnt her tidligere er jeg fryktelig dårlig på å forklare, men la meg prøve
Vi har hatt hemmelig venn her inne engang før.
Jeg og Totoro(var i alle fall oss sist) fordeler de som er med mellom oss, så gir vi en person til alle. Den personen du får tildelt er den du skal være hemmelig venn for. Dvs. at du skal kjøpe en gave til denne personen.
Vi lager en egen ønskeliste-tråd hvor man skriver for eks:
jeg har en jente og jeg ønsker en kjole i str 80 ,strømpebukser i str. 80 ,bøker, osv. Man kan også ønske noe til seg selv. Sist gang fikk også min sønn en eventyrsjokolade(snille guriks) og snuppa fikk en nydelig kjole og søte tøfler<3
Vi setter frister så alle som ønsker være med må gi beskjed innen april for eks, så begynner vi etter det.
Så skal man etter hvert lage en egen gjettetråd hvor man skal gjette hvem man har fått pakken av, altså hvem som var sin hemmelige venn.
Vi setter også en maksgrense på pris, sist var vel den 200kr.
Noe jeg har glemt totoro?

Såklart kjære deg! Du er hjertelig velkommen med <3Ja, hvis jeg kan??![]()
Har ikke satt noe frist enda...ville bare se hvor engasjerte og gira folk var først.Når er fristen og sånn for og bestemme seg?
Men ikke noe å tenke på, bare å bli medNår er fristen og sånn for og bestemme seg?
Ja, er jo morsomst når det er litt fler - littegranne vanskeligere å gjette daHar ikke satt noe frist enda...ville bare se hvor engasjerte og gira folk var først.
Nå er vi 5 som vil være med...bør være med noen til altså...eller hva sier du totoro?
Skal vurdere det:Men ikke noe å tenke på, bare å bli med![]()
Ja kan kjøre en runde uansett, men kjekkere om vi er flere jaJa, er jo morsomst når det er litt fler - littegranne vanskeligere å gjette da![]()
Håper du er medSkal vurdere det:![]()