Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan vi jo diskutere, siden adresse skal utveksles og sånnJa men kun inne på skjult.
Vi legger vel ikke ut adresse på åpent? Går jo an å ta det på pm også. Da kan alle være med selvom de ikke har tilgang til skjult (vet ikke om alle som har meldt seg på har det?).Det kan vi jo diskutere, siden adresse skal utveksles og sånn
Ja, det skal såklart sendes på pmVi legger vel ikke ut adresse på åpent? Går jo an å ta det på pm også. Da kan alle være med selvom de ikke har tilgang til skjult (vet ikke om alle som har meldt seg på har det?).
Jeg blir ikke med hvis det er på åpent. Men dere er jo ikke avhengig av meg for å arrangere det he he! Jeg liker gjerne å kjenne til hvem jeg deler navn og adresse med.Vi legger vel ikke ut adresse på åpent? Går jo an å ta det på pm også. Da kan alle være med selvom de ikke har tilgang til skjult (vet ikke om alle som har meldt seg på har det?).
Jeg blir ikke med hvis det er på åpent. Men dere er jo ikke avhengig av meg for å arrangere det he he! Jeg liker gjerne å kjenne til hvem jeg deler navn og adresse med.
Kall meg gjerne i overkant paranoid
Ser den!!Jeg blir ikke med hvis det er på åpent. Men dere er jo ikke avhengig av meg for å arrangere det he he! Jeg liker gjerne å kjenne til hvem jeg deler navn og adresse med.
Kall meg gjerne i overkant paranoid