Hemmelig venn

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Er det noe folk kunne vært interessert i? Vi trenger ikke kjøre på før i januar etter julestria :) Det går ut på at man får tildelt en hemmelig venn også kjøper man en liten ting til rundt 100- 150 kr til denne vennen, gjerne babyrelatert! :D man kan godt sette opp en ønskeliste/informasjon om kjønn evt så man ikke får masse rosa når man venter gutt [emoji14] Så legger man kanskje igjen et lite hint så den andre kan gjette hvem den hemmelige vennen er! :)

Bare for å måle stemningen, er dette noe folk kunne tenke seg å være med på? :)

Så koselig at så mange vil være med! :D

Hvordan fungerer det i praksis?
Den som er ansvarlig får pm med adresse til alle de påmeldte, så trekkes det om hvem som skal kjøpe en liten overraskelse til hvem. Vedkommende får adressen din, du får adressen til en annen :) Så skal det sendes innen en tidsfrist så alle får pakkene sine :) Er det lagt igjen et hint kan man prøve å gjette hvem det er fra. Det opprettes en tråd der man kan legge ut bilde av det man har fått, gjette og takke! Det blir også lagt ut liste over alle som har deltatt så man slipper å lure på hvem man står mellom. Jeg har ikke arrangert det, bare vært med, men det er veldig koselig! Den som arrangerer får jo ikke vært med ettersom den veit hvem alles hemmelige venn er [emoji14]

Veldig kronglete forklart! Ble du noe klokere?

Den som er ansvarlig får pm med adresse til alle de påmeldte, så trekkes det om hvem som skal kjøpe en liten overraskelse til hvem. Vedkommende får adressen din, du får adressen til en annen :) Så skal det sendes innen en tidsfrist så alle får pakkene sine :) Er det lagt igjen et hint kan man prøve å gjette hvem det er fra. Det opprettes en tråd der man kan legge ut bilde av det man har fått, gjette og takke! Det blir også lagt ut liste over alle som har deltatt så man slipper å lure på hvem man står mellom. Jeg har ikke arrangert det, bare vært med, men det er veldig koselig! Den som arrangerer får jo ikke vært med ettersom den veit hvem alles hemmelige venn er [emoji14]

Veldig kronglete forklart! Ble du noe klokere?
Jeg forstår;-) gleder meg allerede!!

Back
Topp