Hemmelig venn :)

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Jeg sniker rundt på de andre termingruppene, og på juli fant jeg denne koselige ideen. :)

De som vil være med melder sin interesse i denne tråden. Jeg samler etterhvert inn navn og adresse til de som ønsker å være med. Så sender man en hyggelig liten babypakke til den man får som hemmeligvenn. :) Gavene kan være hjemmelaget eller kjøpt, og det kan være til både baby og mamma.

Vi bestemmer oss for en maks-pris. F.eks 150,- men setter ingen minimumspris. Alle som vil kan delta her, det er tanken som teller! :D

Med pakken legges et lite kort eller brev som skal hinte om hvem gaven er fra, men du skal ikke skrive hverken navn eller nick.. Altså HEMMELIGvenn :p

Når man har fått pakken legger man ut bilde av pakken, og det hintet man fikk. Så skal man prøve å gjette på hvem pakken er fra. :)

De som vil være med kan sende meg en PM med navn og adresse... Helt greit å gjøre det med en gang, men jeg setter påmeldingsfrist til 30.01.14

Hvem er med? :D

Last edited:
Jeg vil gjerne!:) men jeg skjønner ikke så godt appen, og vet ikke hvordan jeg sender PM engang!:(

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg vil gjerne!:) men jeg skjønner ikke så godt appen, og vet ikke hvordan jeg sender PM engang!:(

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har sendt deg en PM sommerseth :) Finner du frem til den? Hvis du går helt tilbake til menyen så skal det være en konvolutt og det står "Convos"

Litt skummelt at adresser offentliggjøres da!! Samt fult navn!!! :-O

Hverken fullt navn eller adresse offentliggjøres. Dere sender privat til meg, og jeg deler så ut er navn til hver :) Så alt i alt er det bare jeg og din hemmelige venn som får vite det Mylva :)

Er med på den :) Håper alle får pakka si!

Erfaringsmessig ville jeg tatt dette utifra hemmelig forum. Det endte med at mange ikke fikk gavene sine så tidlig sist. Da vet man iallefall at de som melder seg på hører til termingruppa og ikke forsvinner med gave uten å gi noe igjen :)

Jeg blir med i neste runde, når vi er litt mere kjent ;-)

Sendt deg pm :)

Men passe på att alle får en hver vel..? Sånn att ikke en sender men ikke får noe i retur? :p

Erfaringsmessig ville jeg tatt dette utifra hemmelig forum. Det endte med at mange ikke fikk gavene sine så tidlig sist. Da vet man iallefall at de som melder seg på hører til termingruppa og ikke forsvinner med gave uten å gi noe igjen :)

Jeg blir med i neste runde, når vi er litt mere kjent ;-)

signerer denne! har vært med på mange runder med hemmelig venn før - og har vært en av de uheldige å ikke fått pakker selv, fordi det var for tidlig. å va vi var ikke på noe hemmelig forum. sånn at det var mange som slo seg med på den leken, som fikk, men som ikke sendte...

Hemmelig venn er så koselig :) Men kan vi ikke ta det etter at vi har vært på oul og de fleste vet kjønn? Eller skal vi bare ta en ny runde litt senere?

Jeg er med :) De fleste av oss som vil offentliggjøre kjønnet får vel vite det løpet av januar-februar? Det er vel god tid til hemmelig-gave-venn?

Jeg skulle til og sende deg en privatmld, men fant ikke ut hvordan jeg heller....syns så tydelig at jeg har sendt til noen andre her inne før :p

Back
Topp