Hemmelig venn

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Kom med forslag / "spilleregler"etc iløpet av helgen, så fikser jeg alt det "praktiske" på mandag

Tråden vår har blitt sletta pga d ble nevnt andre forum inni den.
Hva som skjer andre steder bryr jeg meg lite om - alt jeg vet er at hemmelig venn hadde vært kjempemorsomt.

Foreslår at dere kommer med forslag til pris på gave, tidsfrister og andre "spilleregler" UTEN å komme med hva som blir gjort andre steder....

Etterhvert så oppdaterer jeg denne tråden med skikkelig info, bindende påmelding og så setter vi igang :D

Hva tenker dere med prisklasse? Så at august hadde for 200 + frakt. Jeg er jo blåst hva som kommer av verdi i norge nå til dags, men hva tenker dere?

200 + frakt høres greit ut det :) eg blir gjerne med ;)

Det hørtes veldig bra ut, bindende påmelding er viktig, og 200 kr hørtes bra ut, vi må jo føle at vi får kjøpt litt. :)
jeg er selvfølgelig med. :) :)

Skal d være til baby eller mor? Eller litt til begge? Er me jeg også

Vet ikke jeg heller, men kjekkest til baby i grunn:):) så må vi vel legge med en lapp med hint om oss selv? Så lage. Vi en tråd med gjetting

Skal man fortelle litt om seg selv om man er med kanskje, så det er lettere å kjøpe gave? Tenker så man får noe man liker godt, eller som passer :) Hva er ikke lov å gi?

Vil foresten være med ;)

Vi kan lage en presentasjonstråd når alle er meldt på så kan de som er påmeldt skrive litt om seg selv og hva de evt ønsker seg/trenger.
Da blir det litt mer oversiktlig å finne hva en skal kjøpe når en har fått utdelt venn :)

Kom på en ting; hvis jeg deler ut hemmelig venn, da får jeg jo plutselig ikke en hemmelig venn selv :eek:

Kom på en ting; hvis jeg deler ut hemmelig venn, da får jeg jo plutselig ikke en hemmelig venn selv :eek:
Jeg kan være med deg å dele ut jeg ;)
Når alle er påmeldt, så deler vi de opp i to grupper der du er på en og jeg på en, så deler jeg til deg og du til meg :)
Skjønte du?

Back
Topp