Hemmelig venn.

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Jeg jobber som vikar på ei skole, og har den senere tiden jobbet så mye at jeg "kjenner" alle, og dermed også fått utdelt hemmelig venn. :).
Skal jobbe der hver dag fram til juleferien, og være med på julelunsjen/avslutningen der hemmelig venn skal avsløres.

Så nå lurer jeg på om noen har tips til morsomme/fine/koselige ting jeg kan gjøre for "min venn"?

Jeg har til nå fått litt godis og et par lapper med fine ord på fra den som har meg(men aner ikke hvem det kan være), og jeg har selv gitt bort snop og lapp til den jeg har.

opp

Aha, tenkte med en gang du ville ha hemmligvenn - runde her inne jeg, så gadd ikke gå inn å lese en gang :P

Men nå vil jeg følge ivrig med istede, hehe. Vi har tilsvarende på jobben min, men kaller det for "nissing" :) Jeg har fått en pakke med te (jeg drikker masse te) også fikk jeg en julekalender hvor sjokoladen var fjernet, og inni er det lapper med pene sitater om meg :D Skriv gjerne forslag hvis du kommer på noe du også, for trenger tips til min "hemmelige venn" ;)

Back
Topp