hemmelig venn

Twilight

Forumet er livet
Jeg sendte min gaven til min hemmelige venn igår, men jeg skrev ikke hvem det var fra...

hører at det er flere som har fått vite det... er det meninga at vi skal si det???

heter jo hemmelig venn...

gjør meg ingenting da, hvis jeg skal si det... synes det jeg sendte var veldig fint jeg, tror hun kommer til å like det[:D]

ORIGINAL: lettliva

jeg skrev heller ikke hvem det var fra...men kan jo hende at vedkommende finner det ut...skrev jo mitt fulle navn som avsender på pakken.

Syns det er litt gøy når vi ikke vet det, og må gjette.

Håper vi får se noen bilder etterhvert.

det er ingen som har lagt ut bilder enda.. er nyskjerrig jeg... gleder meg til å få min pakke

kunne jo hatt en egen tråd om hva folk fikk av sine hemmelige venn å sånn???

Jeg har også sendt, men skrev ikke hvem jeg var.
Men hvis alle skal avsløre seg så henger jeg med også...

ORIGINAL: lettliva

ORIGINAL: SiBeL

kunne jo hatt en egen tråd om hva folk fikk av sine hemmelige venn å sånn???

ja - tenkte også jeg skulle lage en oversikt over hvem som fikk av hvem (etter at vi har funnet det ut selvfølgelig)

jeg vet jo hvem alle får fra - siden jeg har laget lista. Håper bare alle gir nå da.

de som isje har sendt gavene ennå må få gira ræuå[:)]nå ska eg begynna å snakka stavanger dialekt eg e dridd lei av bokmål[:)]snakke jo stavanger dialekt men skriver rent og pent bokmål her på BV[:D][:D]men nå e dt slutt med det der...

hadde isje vært dumt med et eget tråd der me kunne hatt oversikt øve kem så fekk ka av kem liksom og gjerne bilder i tillegg??

MÅ se bilder ja...

Ja, vi vil se bilder, så klart!
Jeg sendte til min hemmelig venn idag.
Skrev ikke hvem jeg er![;)]

Back
Topp