Hemmelig venn?

lnie

Forumet er livet
Haha, da jeg lå og skulle sove i går så kom jeg på hemmelig venn! Arrangerte selv noen runder på det forrige terminforumet, og det er veldig morsomt - (ja, å arrangere og) å se hvor glade folk blir for en glade og all gjettinga som pågår. Er det noe folk kunne tenkt seg nå, etterhvert, eller er det for tidlig / få som vil være med, eller hva tenker dere..?

For de som ikke vet hva hemmelig venn er, så er dette reglene (som vi hvertfall brukte)

"1. Du melder deg på og sender meg PM med adressen din.
2. Alle påmeldte får tilsendt et navn og adresse. (Du kan bruke min adresse som avsender) og denne personen skal du sende en gave til anonymt. Send med hint, så den andre kan prøve å gjette hvem du er!
3. Du mottar en gave fra en annen.
4. En følger reglene som er satt opp for hver omgang.
5. Etter en satt tid gjetter man sin HV og jeg røper til slutt hvem som har sendt til hvem."

Man skriver ønskeliste også :-)

Eg vill vere med Syntes det var kjempe kjekt når vi hadde det på dei andre termin forumene eg har vert på 

høres morsomt ut

Hørtes gøy ut

Høres kjempegøy ut. jeg er med jeg:) Men det er jo så mange på dette forumet, kan bli vanskelig å finne ut hvem det er:S

høres artig ut :P

Miriamsmams skrev:
Høres kjempegøy ut. jeg er med jeg:) Men det er jo så mange på dette forumet, kan bli vanskelig å finne ut hvem det er:S

Joda, og siden vi kanskje ikke kjenner hverandre såå godt enda og nickene til hverandre ikke sitter helt.. Men da er det jo greit å bruke enkle hint, fra ting vi har skrevet her. Hvis vi har skrevet i en presentasjonstråd om hvor vi er fra, hvis vi har et nick det er lett å hinte til, om hvor mange barn man har fra før, eller om man har skrevet en spesiell tråd som det er å hinte til. :-) Ikke kjøre på med de vanskeligste hint. Det er jo også greit med en liste over påmeldte lett tilgjenglig og :-)

Mazter skrev:
Jeg blir gjerne med, men kanskje greit å vente til vi har vært på ordinær UL? Det har vel de fleste i løpet av august.

Sant det :-D Er nok veldig greit:-)

Jeg vil gjerne være med, både nå og ved senere anledninger! :-)

jeg vil være med, men er enig med Mazter om at det kan være greit å vente til alle har vært på UL :)

Jeg vil væe med :)
Synes det er morsomt å kjøpe gaver til andre :)

Nettien skrev:
jeg vil være med, men er enig med Mazter om at det kan være greit å vente til alle har vært på UL :)

Ja, det har jeg blitt enig i nå og:-P Tenkte ikke over den da jeg spurte, tenkte bare at vi var kommet litt på vei. Men kan jo prøve å få til noe i starten av september ? :-D Det er jo flere som vil være med også :-D

Jeg vil være med, men jeg tenker at det kanskje er greit å vente til vi blir litt bedre kjent ? :) Kanskje nærmere jul eller noe, så blir det ekstra koselig å få gave? :)

Bare et forslag, men for at det skal bli lettere å gjette hvem den hemmelige vennen er, så er det jo ok å vite litt mer om hver enkelt her inne :)

Back
Topp