lnie
Forumet er livet
Haha, da jeg lå og skulle sove i går så kom jeg på hemmelig venn! Arrangerte selv noen runder på det forrige terminforumet, og det er veldig morsomt - (ja, å arrangere og) å se hvor glade folk blir for en glade og all gjettinga som pågår. Er det noe folk kunne tenkt seg nå, etterhvert, eller er det for tidlig / få som vil være med, eller hva tenker dere..?
For de som ikke vet hva hemmelig venn er, så er dette reglene (som vi hvertfall brukte)
"1. Du melder deg på og sender meg PM med adressen din.
2. Alle påmeldte får tilsendt et navn og adresse. (Du kan bruke min adresse som avsender) og denne personen skal du sende en gave til anonymt. Send med hint, så den andre kan prøve å gjette hvem du er!
3. Du mottar en gave fra en annen.
4. En følger reglene som er satt opp for hver omgang.
5. Etter en satt tid gjetter man sin HV og jeg røper til slutt hvem som har sendt til hvem."
Man skriver ønskeliste også :-)
For de som ikke vet hva hemmelig venn er, så er dette reglene (som vi hvertfall brukte)
"1. Du melder deg på og sender meg PM med adressen din.
2. Alle påmeldte får tilsendt et navn og adresse. (Du kan bruke min adresse som avsender) og denne personen skal du sende en gave til anonymt. Send med hint, så den andre kan prøve å gjette hvem du er!
3. Du mottar en gave fra en annen.
4. En følger reglene som er satt opp for hver omgang.
5. Etter en satt tid gjetter man sin HV og jeg røper til slutt hvem som har sendt til hvem."
Man skriver ønskeliste også :-)