Hemmelig venn

ORIGINAL: Azrael

ORIGINAL: Lykke!

NEEEEII!!! dette er jeg ikke med på, hadde det vært en bruker som jeg kjente igjen navne på og ser mye her inne så skulle jeg ha blitt med, men og gi adressen min til en helt villt fremmed som jeg aldri har sett skrevet et innlegg her inne. Nei så naiv er ikke jeg[&:]

jo da..  hun har jo bare vært mdl. ett helt år..[>:]

aldri sett henne før. skeptisk.

og hva er vitsen med den sure tonen og det sure fjeset? herregud folk må jo få være skeptiske uten å få sure tryner tilbake.

ORIGINAL: Thothamon

NEEEEII!!! dette er jeg ikke med på, hadde det vært en bruker som jeg kjente igjen navne på og ser mye her inne så skulle jeg ha blitt med, men og gi adressen min til en helt villt fremmed som jeg aldri har sett skrevet et innlegg her inne. Nei så naiv er ikke jeg[&:]

jo da..  hun har jo bare vært mdl. ett helt år..[>:]

aldri sett henne før. skeptisk.

Tror det kan være lurt og tenke seg litt om ja før man deler ut adressa si [:D][:D]

blir dere med hvis jeg overtar da?
nei skal ikke komme å lage kaos, bare gjør det slik dere har planlagt i utganspunktet dere[:)]

blir dere med hvis jeg overtar da?

Nei jeg blir ikke med, men deg har jeg sett masse her inne og lest mange av dine innlegg...så hadde det vært aktuelt for  meg så hadde det vært lettere og si ja, når det er en mere kjent person som drar i gang noe sånt som dette. Har akkuratt vært med på en runde inne på mai06 forumet[:)] så jeg venter litt

Signerer!

Synes folk er litt vel naive her inne nå ja, jeg har vært med på flere hemmelig-venn-runder, men da har jeg jo kun gitt ut adressen min til folk jeg har snakket med i månedsvis.

Herlighet .. dette er så enkelt som så: de som vil blir med og de som ikke vil dropper å melde seg på. Trenger ikke skrive sånne komentarer her. Denne tråden er for de som vil melde seg på. Lag heller deres egen tråd å diskuter hva dere mener om dette der.

sorry 

hehe så du har tatt en titt på hjemmesiden. Jo takk for det. Helt nytt hus som min samboer har bygget selv. Godt med en snekker og alt muligmann ;o)

Og JA jeg er en snill jente ;o)

Jeg har vert medlem her 1 år, men har detsverre ikke vert så aktiv på dette forumet. Men det er jeg blitt nå så jeg håper at dere gir meg en sjangs her inne.
Å gi ut navn og adresse på nett er ikke bare bra nei, men jeg synst at det må hver enkelt få bestemme selv.
Jeg er ikke ute etter noe krangel og tull altså.. prøver bare lage til litt morro som alle som vil kan slenge seg på.  Men dette blir sikkert første og siste gang om det skaper så mye uro.. jaja.. jeg får mitt TAKK i himmelen *tihi*

Ja han er veldig god.. og han blir enda bedre om han får opp garasjen nå til sommer`n :o) *fnis*

wæææ.. ja da gjelder det å passe seg, hehe. Men på den tiden du bruker fra å kjøre hjemmenfra og hit har jeg kanskje fordufta og stukket av med alle pakkene selv *tihi*

ORIGINAL: mamma`n_til_thea

Herlighet .. dette er så enkelt som så: de som vil blir med og de som ikke vil dropper å melde seg på. Trenger ikke skrive sånne komentarer her. Denne tråden er for de som vil melde seg på. Lag heller deres egen tråd å diskuter hva dere mener om dette der.

Ja det er greit det, men du må ikke ta dette personlig, syns bare det er viktig at folk tenker seg om før de gir ut adressa si jeg!!!

hjelpes.... har vært med på mange sånne runder før - og aldri har folk vært så skeptisk..?! Tenkte ikke over det engang jeg... [:o]

folk har rett til å vere skeptisk, men ver så snill å ikke ødelegg morroa for de som vil ;o)

Så vil jeg også si:
Smil og ver glad for hver dag som går,
så skal du se hvor mange VENNER du får
trallalla la...

God helg folkens!

takk takk! Var faktisk min mor som holdt på med dette. Hun har en SKIKKELIG sånn 40 + side ... HEHE men ideen er jo koselig synst jeg.
Jeg gleder meg også ..som en unge..
Elsker det å gi og glede andre. En pakke muntrer opp hverdagen litt.

har alle fått pakke?

Back
Topp