Hemmelig venn

to små englebarn

Forumet er livet
Hei alle sammen!

Noen her som vil bli med på Hemmelig venn? 
Dette fungerer som så:  Alle får utdelt hver sin hemmelige venn. Til den vennen du har fått utdelt skal du kjøpe en gave og eventuellt til barnet/barna hennes også.
Du bestemmer selv hvor mye du vil legge i det, men det er vanlig å kjøpe for 100-lappen (tilsammen).
Gaven skal pakkes inn og sendes til vedkommende i posten med et lite kort hvor du har lagt igjen små hint om hvem du er. Hint kan for eksempel vere ; din alder, hvor i landet du er fra, hvor mange barn du har, kjønnet på barnet/barna osv. Eller du kan bare skrive et fint dikt eller noen visdomsord.  Viktig at dere ikke skriver avsender på pakken sånn som mange tabber seg ut med, for da er ikke dette så hemmelig lenger ;o)

De som vil vere med på dette sender meg en personlig melding med navn og adresse.   Dere vil da få utdelt hver deres hemmelige venn + at du selv får en pakke i posten fra DIN egen venn. Påmeldingsfrist er 16 mars innen kl 18.00
utdeling av venner vil skje 16 og 17 mars.
alle bør ha fått pakken sin innen 30 mars
Kom igjen meld dere på. dette er morro!

mamma`n_til_thea

PS! jeg legger den 31 mars ut en liste sånn at dere kan se hvem som var hvem sin venn

I'm in...

sett meg på...

men er det mail jeg skal sende til eller går det med pm?

artig da[:D]

er du en "gammel" bruker mamman til thea?

ORIGINAL: Mille84

er du en "gammel" bruker mamman til thea?

det lurer jeg på også!!![8|][8|]

men høres morro ut ja....[:D]

Har vert medlem her i 1 år ;o)
Ok, men nå må dere sende meg personlig melding da folkens med nick, navn og adresse. Håper på mange påmeldte for det er jo da det er gøy!

dytter denne litt

dytter.....

jeg er med[:D]

ORIGINAL: 3 *små engler*

Men skal en kjøpe både til mor og barn??? for 100 kr til hver, eller blir det 50 kr til hver da liksom???[8|]

Som det står i teksten så bestemmer men selv hvor mye man vil kjøpe for. Har ikke satt noe prislapp på dette, men vet at det er vanlig å kjøpe for 100-lappen til sammen. Så du gjør nett som du vil. Meininga er bare at man sender en liten oppmerksomhet til hver.

jeg er med [:D]

jeg vil ha en  hemmelig venn=)[:D]

Hei eg vil være med[;)]

Jeg er med.

Det valget er selvfølgelig ditt. Men vi er mange jenter som skal kose oss med den pakken vi får i posten i slutten av mnd. Ikke noe snusk her.
Er en ærlig liten sjel som bare vil lage til noe koselig for alle sammen her inne ;o)

jeg er også med, artig,

NEEEEII!!! dette er jeg ikke med på, hadde det vært en bruker som jeg kjente igjen navne på og ser mye her inne så skulle jeg ha blitt med, men og gi adressen min til en helt villt fremmed som jeg aldri har sett skrevet et innlegg her inne. Nei så naiv er ikke jeg[&:]

Back
Topp