??? Hemmelig venn ???

Emba_Larsen

Forumet er livet
Da setter vi i gang en hemmmelig venn runde snupper!  [:D]

PÅMELDING: SEND MEG PM!!  [:)]
De som vil være med sender fullt navn og adresse til meg. På PM vel og merke[;)][8D]

Da ser det ut som at vi er enige om påmeldingsfrist til søndag 15.aug.
Og at pakken må være sendt innen 29.aug.

Vi kjøper for 200kr + porto.

Etterhvert lager vi en ønskeliste, hvor vi kan skrive hva vi ønsker oss, og evt. farger. Slik at vennen vår får en pekepinn på hva vi liker [:)]

Høres dette greit ut eller?

Hørtes veldig greit ut. Syns 30 september hørtes så lenge ut jeg, vil komme i gang, jeg går for august fristen! [:)]

Sender deg navnet og adressen over PM...og så kan vi lage en ønskeliste når alle har meldt seg på eller noe [:D]

PS, 200,- is fine by me [;)]

Augustfristen er for påmeldinga tenkte jeg. Sånn at vi får flest mulig med på runden?

Kan selvfølgelig ta en tidligere sendefrist altså [:D]

Eller setter vi frist for påmelding til nå søndag 15.
Og sendefrist 29.?  [:)]

Hmm...Hva om påmeldingsfristen er den 29 august og så sende frist to uker etter det...?

SÅ blir det ikke sååå lenge til å vente og folk har gjerne lett for glemme hvis sende fristen er om en mnd etter påmelding...

Eller???

For mindel er 200kr helt greit [:)]
Men jeg formindel syns det var litt lang påmeldings frist,
da jeg er veldi gira nå da [8D] Trenger vi så lang påmeldingsfrist?
og sende frist ? [:)]

Syns påmeldingsfristen kan være kortere ( i og med at folk sikkert er litt keen på dette), men sendefristen kan godt være 2 uker etter påmeldingsfristen! [:)]

Det var altså MIN mening [8D]

ORIGINAL: *MaCa*

Hmm...Hva om påmeldingsfristen er den 29 august og så sende frist to uker etter det...?

SÅ blir det ikke sååå lenge til å vente og folk har gjerne lett for glemme hvis sende fristen er om en mnd etter påmelding...

Eller???

Enig med *MaCa* [:D] 200kr er greit [:D]

Nei, det trenger vi ikke[:D]
Var bare forslag. 
Ser jo at dere er ivrige på å komme i gang her[:D][:D][8D]

Så kanskje vi setter påmeldinga til 5.aug.  en uke fra nå, og frist for sending den 29. aug? [:)]

Ja, da får jeg være med på andre runde da[:-][&o] Hehehe...

Synes den andre ideen var grei jeg...frist 15 for påmelding og sende frist den 29 da...

Høres topp ut...[:D]

ORIGINAL: Emba_Larsen

Nei, det trenger vi ikke[:D]
Var bare forslag. 
Ser jo at dere er ivrige på å komme i gang her[:D][:D][8D]

Så kanskje vi setter påmeldinga til 5.aug.  en uke fra nå, og frist for sending den 29. aug? [:)]

Litt sent uta da kanskje[:-]

Synes den andre ideen var grei jeg...frist 15 for påmelding og sende frist den 29 da...

Ser dessuten at jeg er helt fjern i dag[8D]

15. er en grei dato [;)] Haha. Og ikke 5. [8D][:D]  Er vi ikke i juli enda liksom?????[8|][;)]

SIGNERER DENNE JEG [:D]

Sign me up! [:)]

men de fleste skal på ul i september, å får da vite kjønn, er det ikke bedre å kjøpe etter man vet kjønn?

ORIGINAL: iselin22

men de fleste skal på ul i september, å får da vite kjønn, er det ikke bedre å kjøpe etter man vet kjønn?

For så vidt grei den, men ikke alle som kommer til å få vite kjønnet eller ikke vil vite kjønnet...Og da er man kanskje like langt...

Men vi kommer vel til å ha flere hemmelig venn runder...Og kanskje den nye runden er etter at alle har vært på UL...

Trenger jo ikke nødvendigvis å være noe til babyen, det kan jo være noe til mor også, eller noe du selv kanskje ønsker deg...hehe [8D]

For så vidt grei den, men ikke alle som kommer til å få vite kjønnet eller ikke vil vite kjønnet...Og da er man kanskje like langt...

Men vi kommer vel til å ha flere hemmelig venn runder...Og kanskje den nye runden er etter at alle har vært på UL...

Mener det samme. nå kan man jo holde seg til kjønnsnøytrale farger?[:)]

ORIGINAL: Emba_Larsen

Mener det samme. nå kan man jo holde seg til kjønnsnøytrale farger?[:)]

Fullt mulig det, det er jo noe man kan skrive på ønskelisten evnt. Hva man ønsker seg av babyutstyr. Kanskje en rangle, en bamse, et teppe...er jo masse utvalg [:)] Men jeg vet ikke...[:)]

te:ORIGINAL: *MaCa* quote:ORIGINAL: iselin22 men de fleste skal på ul i september, å får da vite kjønn, er det ikke bedre å kjøpe etter man vet kjønn? For så vidt grei den, men ikke alle som kommer til å få vite kjønnet eller ikke vil vite kjønnet...Og da er man kanskje like langt... Men vi kommer vel til å ha flere hemmelig venn runder...Og kanskje den nye runden er etter at alle har vært på UL... Mener det samme. nå kan man jo holde seg til kjønnsnøytrale farger?

sant[:)]

Tror vi lar det stå slik som det står nå, så ser vi hvor mange som melder seg på[:D]

Back
Topp